Miksi aliarvioit Siwan kassaa?
Eli siis työskentelen seitsemättä vuotta Siwan kassana, lähinnä olosuhteiden pakosta, koska ei ole tällä hetkellä varaa lähteä opiskelemaan alan vaihtoa. Omalta alalta kun ei löydy tällä hetkellä töitä. Täältäkin kuitenkin lukenut, kuinka Siwan kassa on alinta pohjasakkaa ja palkkakin huonoa yms. Miksi? Ja mitä luulet minun tienaavan/tunti?
Kommentit (23)
Mielestäni en aliarvio kaupan kassoja. Ihan oikea arvio on se että he syystä tai toisesta eivät muuhun työhön kykene, niin kuin sinäkin AP. Eli ajattelen että kaupan kassan työ ei ole kenenkään oma valinta. Olen äärettömän empaattinen ihminen enkä kohtele kaupan kassoja tylysti vaan päinvastoin. Autan kertomalla ostokseni summat ja vaihtorahojen määrä, ja kehun kun onnistuvat hyvin kassatyössä.
Olin opiskeluaikonani pari vuotta kaupan kassalla töissä. Välillä oli vaikea suhtautua tytöttelyihin ja muihin alentaviin juttuihin, kun väänsin töiden jälkeen gradua ja tulin auskultoinnista suoraan kauppaan töihin. Joukossa oli muitakin samassa tilanteessa olevia, myös välivuotta pitäviä ja sitten vanhempia työntekijöitä, jotka olivat jämähtäneet kassakksi.
Kassoina on monenlaisia, ja itse olen tyytyväinen asiakas niin kauan, kun saan tavarat oikein hinnoin maksettua.
21, minulla taas on täysin päinvastaisia kokemuksia Siwan asiakaspalvelusta. Jokaisesta käyttökatkosta tiedotetaan, vaikka kyseessä ei olisi Siwan oma juttu vaan esim. pankkien ongelma. Ennakkoon tiedossa olevista katkoista on printti vähintäänkin kassojen yhteydessä jo päiviä ennen katkoa.
Myyjät ovat muutenkin mukavia, tervehtivät iloisesti sekä kauppaan tullessa että kassalla ja väliin vielä juttelevat mukavia.
Toista on samaisen Suomen Lähikauppa Oyn Valintataloissa....