Mitä kehonosia/piirteitä vihaat itsessäsi?
Mä vihaan mun latuskajalkoja, pottunenää ja pömppömahaa. :-(
Kommentit (24)
Läski pömppömaha, selkäläskit ja ihan omaa syytä on.
Pienille A-kupin tisseille taas en mahda mitään.
Pienet tissit, olemattomat suorastaan, ja sibeliusryppy kulmien välissä.
Vatsaan kerääntynyt rasva, lättätakamus, huonoryhtisyys ja ohut silmänympärysiho, josta verisuonet kuultaa ja pandasilmät tulee jo yhdestä huonosti nukutusta yöstä
No en vihaa, mutta kaula olis mukava olla
Leveää persettäni, housut kokoa 46(-48)
Arvet, ohuet hiukset, lievästi hyppyrinenä, vinot hampaat, selluliitti, satunnaiset näpyt ja mustapäät, pömppömaha, riipputissit, huono ryhti. Ihan nättinä silti itseäni pidän :)
olen noin 15 vuotiaasta sanonut että sellaista osaa kehossani ei olisi mitä en voisi vaihtaa. ja tällä tarkoitan sormenpäistä ja kynsistä aina persreikään saakka. painolla/lihasmassalla ei ole ollut mitään merkitystä, en ole koskaan pitänyt mistään itsessäni. ainoa mihin olen tyytyväinen on se, että vaikka kehoni on kaikinpäin ruma, se tekee tehtävänsä erinomaisesti: pitää minut terveenä
Roikkuvat posket. Ilman niitä olisin viehättävä.
Ennen oli nenä, nykyään ei enää sekään. Oon ihan tyytyväinen itseeni.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:32"]Arvostan suuresti hyvää ja käyttökelpoista ruumistani, mutta inhottavat varsiluomet ja sitkeä syylävirus saisivat kyllä puolestani häipyä sinne, mistä tulivatkin.
[/quote]
Eikös varsiluomet ole tosi helppoja poistaa?
Pienestä perseestä valittavat: ei hätää, voin enemmän kuin mieluusti lahjoittaa omasta hehtaaristani osan teille. :---)
Olemattomat tissit. Olen lautojen lauta!
Punaiset, kiiltelevät kasvot. Huono ryhti.
Ihoa reisien ja perseen alueella.. Täynnä "raskausarpia". Tosi kiva olla tämmöinen raitaperse
Raskaudesta jääny pömppö... Vaikka mitä tekis niin ei lähe!
Huonoa ihoa kasvoilla ja yläselässä ):
Aknearvet ja punoittava iho, kellertävät hampaat, leveät leukaperät, kummallinen ulospäintyöntyvä väkäleuka joka korostuu valokuvissa, lurppaluomet.
Viime aikoina olen kyllä yrittänyt ajatella positiivisesti. Kasvonpiirteille ei voi mitään, joten asiaa on turha murehtia. Pahimman punoituksen saa meikkivoiteella piiloon, eikä naama edes punoita aina. Aknearpia tuli, vaikka en puristellut finnejä ja muutenkin yritin hoitaa ihoani hyvin. Hammasluun väri johtuu geeneistä.
Ehkä joskus vanhempana laitatan jotain pistoksia aknearpiin ja valkaisen hampaat... mutta siihen saakka yritän hyväksyä itseni. Viime aikoina olen ottanut kännykällä kuvia itsestäni, tarkastellut kuvia ja kehunut itseäni. Keskityn hyviin puoliini. Kuulostaa hassulta, mutta oloni on jo vähän parempi.
Ehkä sitten vanhempana en koe tarvitsevani mitään toimenpiteitä.