Millainen nainen on liian miehekäs?
Kommentit (7)
sellanen, ettei erota onko kyseessä nainen vai mies.
Kerran uimahallissa pikkuveljeni kanssa teimme "kokeen" ja lainasimme toisiltamme muutamia vaatteita ja minä laitoin hiukseni lakin alle piiloon ja ostimme pokkana (erikseen) liput vastakkaisten sukupuolten puolelle. Molemmat meni läpi (oltiin tosin vasta teinejä molemmat), ei aina ole helppo erottaa kumpaa sukupuolta henkilö on. Vaihdettiin toki avaimet oikein päin ennen kuin meniin pukuhuoneisiin.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:04"]
Kerran uimahallissa pikkuveljeni kanssa teimme "kokeen" ja lainasimme toisiltamme muutamia vaatteita ja minä laitoin hiukseni lakin alle piiloon ja ostimme pokkana (erikseen) liput vastakkaisten sukupuolten puolelle. Molemmat meni läpi (oltiin tosin vasta teinejä molemmat), ei aina ole helppo erottaa kumpaa sukupuolta henkilö on. Vaihdettiin toki avaimet oikein päin ennen kuin meniin pukuhuoneisiin.
[/quote]
Vaan kun on mahdollista ostaa se lippu toisellekin .. onko käynyt mielessä?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:04"]
[/quote]
Vaan kun on mahdollista ostaa se lippu toisellekin .. onko käynyt mielessä?
[/quote]
Esim. voisin mennä ostamaan lastenlipun juna-asemalta, joka ei ole tarkoitettu minulle.
Teininä sitä voisi sitten hihitellä, että möivät minulle lastenlipun ..
Tässä on liian miehekäs täti: http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/2015072820099829_bs.shtml
Jos siltä löytyy parta.