Ihastun tuntemattomiin heidän Facebook-profiiliensa perusteella!?
Saatan surffata minulle täysin tuntemattomien ihmisten Facebook-profiileja ja luoda heistä mielikuvia kuviensa ja profiilissa olevien tietojen perusteella(tykkäykset, koulutus, asuinpaikka jne.) Tämän seurauksena voin jopa ihastua mielikuvaani henkilöstä! Saatan kuvitella millaista olisi olla suhteessa henkilön kanssa ja mitä kaikkea yhdessä puuhailisimme, miten suhteemme etenisi jne. Entistä oudommaksi tämän tekee se, että minulla on vilkas sosiaalinen elämä ja ihastuksia, sekä suhteita todellisessa elämässä. Mistä ihmeestä tässä on kyse? Onko muilla vastaavaa?
Kommentit (5)
Kuulostaa samalta, jos ihastuu mielikuvaan näyttelijästä, muusikosta tms.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:45"]Kuulostaa samalta, jos ihastuu mielikuvaan näyttelijästä, muusikosta tms.
[/quote]
Paitsi että nuo Facen ihmiset on helpommin saavutettavissa irl kuin starat. Viestin lähettämällä voi päätyä lopulta suhteeseen.
En kyllä... En edes selaile tuntemattomien ihmisten profiileja. Tai no, saatan joskus harvoin klikata ihan yhtä hyvin miehen kuin naisenkin nimeä nähdäkseni mahdollisesti hänen ammattinsa, jos vastailee jollakin harrastepalstalla. Sieniasiantuntijat ja luontoasiantuntijat ovat vakuuttavia, jos heillä on ammattikin sen suuntainen.
Minulle käy samoin. Eikö ne asetukset tahallaan laiteta noin että ihastuttaisiin?
Hakeudu hoitoo.