Mitä mieltä mustavalkoisista Iittalan Taika-astioista?
Kommentit (13)
en pidä… liian epäsevä mustavalkoisena..- sinisenä parempi.
Tykkään. itselläni on ihan eri tyyppiset astiat ( vanhaa arabiaa) , jotka ovat näköiseni, kun taas lapsellani ja avovaimollaan ovat nämä. Ihan heidän näköiset.
Psssst. Osta tori.fistä niitä, myyjät pyytävät Taika-astioista enemmän kuin kaupassa maksavat
mä en tykkää.Mä inhoon sitä, että jollain muulla on eri maku kuin mulla.se ei vaan käy
t. alapeukuttaja
Vierailija kirjoitti:
Psssst. Osta tori.fistä niitä, myyjät pyytävät Taika-astioista enemmän kuin kaupassa maksavat
Niinhän siellä pyydetään melkein kaikista astioista..eikö vaivauduta katsomaan, millä rahalla samanlaisen uuden saa sillä hetkellä?
Pidän värikkäistä enemmän, sinisestä ja punaisesta. Se mustavalkoinen näyttää minusta jotenkin keskeneräiseltä, ihan kuin olisi piirretty vain kuvion luonnos astioihin.
Nämä ovat makuasioita, jos pidät mustavalkoisista, niin silloin tietysti hankit niitä. Toisten mielipiteillä ei ole väliä ja oman näköisessä kodissa viihtyy parhaiten.
Isoja mukeja on eri värisiä, mutta ruokalautasia on mustavalkoisena 16kpl. Kahvikupit aluslautasineen löytyy kahdeksalle, mustavalkoisena siis.
Mitä väliä muiden mielipiteillä on? Kiva jos itse pidät. :)