Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko eläimet käyttäytynyt eritavalla sinua kohtaan kun olet ollut raskaana?

Vierailija
08.08.2015 |

Itse olen huomannut että eläimet alkavat kiehnätä ja puskea enemmän.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään?

Vierailija
2/7 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koira käperty nukkumaan ihan kiinni mun mahaan ennen kuin edes itse tiesin olevani raskaana. Kaksi kertaa sama juttu. Ja normaalisti ei tee noin.

Vierailija
4/7 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edesmennyt koira haisteli mahaani ihmeissään. Olin raskaana ehkä kahdeksannella viikolla. Hauva taisi tajuta raskauden; lähti loukkaantuneena sohvan alle murjottamaan.

Vierailija
5/7 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa oli tavallisen seurallinen ja hellyydenkipeä mutta myös puolusti sähisemällä muille kun oli sylissäni. Olin vain muutaman viikon raskaana ennen keskemenoa joten havaitsi raskauden tosi aikaisin.

Vierailija
6/7 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Koira myös seurasi minua kuin varjo synnytystä edeltävänä päivänä. En itse tajunnut mitään merkkejä, kävimme mustikassakin ja lenkillä normaalisti. Miehen kanssa kun ei koira suostunut lähtemään ollenkaan, niin mun piti mennä. Illalla istui koko ajan mun edessä, ja tuijotti omituisen tummilla silmillä. Aamulla poksahti lapsivedet ja koira jäi surkeana ulvomaan perääni kun ei päässyt seuraamaan.

Vierailija
7/7 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira alkoi puolustaa mua eikä sallinu muiden koirien tulla lähelle. Se myös seuras mua joka paikkaan, siis huoneesta huoneeseen. Sitku vauva syntyi niin se alkoi hengata vauvan kanssa ja puolustaa sitä muilta koirilta ja ei laskenut silmistään. Mä en enää kiinnostanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi