Viimeinen vaateostoksesi?
Milloin ja mistä ostit? Paljon maksoi ja mikä se on? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Kommentit (35)
Zalandosta 2 siistimpää toppia ja neulepusero yht. 60e.
Sellanen juhlava käyttämätön toppi kirpparilta 8e
Netistä noin 200 eurolla mm mekkoja ja villatakkeja.
Lapselle vaatetta, sukkia, yöpuku ym.
N. 60 eur
H&M tilaus, mustat tennarit 10e ja kiva toppi 3e.
Minä ajattelen, etten ole vielä ostanut viimeistä vaateostostani (tai mistä sen tietää). Viimeisimmät ostokset ovat t-paita ja housut alesta.
Itselleni Lindexin -70% lastenpuolen rekistä kukkakuvioinen, varmaankin rantapaita tms, mutta itse pidän aamulla alusvaatteiden päälle niin ei ole alaston olo kun ei jaksa heti olla pukemassakaan :D hintaa vähän vajaa seitsemän euroa.
Esikoiselle tilasin syksyksi rodinin haalarin alesta, hintaa 68e
Kuopukselle zarasta lyhythihainen kauluspaita n. 13e ja henkkamaukasta vihreät housut ja body kympillä(oli joku juttu, että housut ja paita 9,99e) ja näiden tarkoitus oli synttäriasuksi
Miehelle muistaakseni ostin synttärilahjaksi jotkut puman lenkkarit maksoi 50e, muut vaateostokset hän yleensä huolehtii ihan itse.. Siis silloin harvoin kun kaappiaan tahtoo päivittää :D
En tiedä sit pitäisikö vielä saapumatta jääneet ostokset lisätä tähän, mut huutiksesta kengät kahdeksalla eurolla ja trikoohousut seitsemällä eurolla, kengät kuopukselle ja housut esikoiselle
Bikinit ja farkkushortsit seppälän -70% alesta.
Juoksutrikoot H&M:ltä, taisivat olla 20€
Anustapin suojapussi. 70€ kirppari.
Urheilutoppi Intersportista, taisi maksaa 14,90€.
Urheilurintsikat, maksoi alle 20 egee. Pesivät mennen tullen 50 euron vastaavat!
Sukkahousuja (kapphal 5kpl 20den ihonvärisiä ja 40den mustat) ja sama kauppa 3kpl pikkareita. En muista paljon maksoi
Kaverin kirppiskuormasta kaksi mekkoa, yksi hame ja kolme paitaa 20 €. Paidat olivat käyttämättömiä.
Samujin alesta lyhythihainen neule, 85€.