Miksi naisen tulee olla joko iloisennäköinen/ surullisen
Esim vihaisennäköinen saati ylpeännäköinen on väärää naiseutta. Se on miehekästä ja sillon nainen ei ole nainen. Surullinen perusilme on naiselllista ja tietty iloinen. Ja ne on kivoja naisia. Mutta jos on "bitch face" niin on automaattisesti paha ja väärä. T. Justiina
Kommentit (5)
Koska ne on naisen söpöimmät ilmeet :D
Tosin on vihaisen näköinenkin söpö.
Bitch face näyttää minusta teennäiseltä. Ei kellään oikeasti ole suu sellaisella viivalla ja silmät puoliksi kiinni. Tulee aina mieleen kun luin jostain akkainjulkaisusta, ettei saisi ilmehtiä, koska siitä tulee ryppyjä :DD
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:22"]
Koska ne on naisen söpöimmät ilmeet :D
Tosin on vihaisen näköinenkin söpö.
Bitch face näyttää minusta teennäiseltä. Ei kellään oikeasti ole suu sellaisella viivalla ja silmät puoliksi kiinni. Tulee aina mieleen kun luin jostain akkainjulkaisusta, ettei saisi ilmehtiä, koska siitä tulee ryppyjä :DD
[/quote]Mulla on perusilme ylpeä ja hyökkäävä ja miehekkäät kasvon piirteet, se ei ole teennäinen. Ja olen todella herkkä ja empaattinen ihminen. -ap
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:22"]
[/quote]
Eihän bitchface nyt tollanen ole, välttämättä. Mulla on suupielet vähän alaspäin, vihaiset kulmat ja silmät ihan normaalisti auki. Näytän vittuuntuneelta luonnostaan.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:19"]
Esim vihaisennäköinen saati ylpeännäköinen on väärää naiseutta. Se on miehekästä ja sillon nainen ei ole nainen. Surullinen perusilme on naiselllista ja tietty iloinen. Ja ne on kivoja naisia. Mutta jos on "bitch face" niin on automaattisesti paha ja väärä. T. Justiina
[/quote]Todellinen "Justiina" jos vaivaa mieltään tuollaiselta. Helvetin hankalaa naisilta näköjään olla mitä haluavat olla, aina pitää vähintään perustaa av-palstalle vinkumisketju jos ei muuta.
Bitchface on kyllä vähemmän hyvä kellä tahansa sukupuolesta riippumatta.
t. bitchface