Miksi mammat valittaa?
Kertokaa minulle miksi on äitejä jotka valittavat elämästään, vaikka heidän hankkima elämäntyyli on itseaiheutettua.
Eräskin mamma on pukannut useamman lapsen tähän maailmaan ja nyt valittaa, kun ei ole omaa aikaa ja lasten kanssa on aivan kauheaa yksin, jos ukko on töissä. Samalla korvaan särähtää se että juuri viime viikolla lapset olivat useamman yön mummulassa ja taas tällä viikolla on tulossa lapsivapaa päivä, jotta itse pääsee viihteelle.
Rahaa ei kuulemma ole mihinkään ja aivan kädestä suuhun syödään, samalla kun mamma suunnittelee olevansa kotona lasten kanssa siihen asti kun nuorin menee kouluun. Ei koulutusta, ei kiinnostusta työntekoon ja kauhea narina siitä kun saa niin huonoa palkkaa työstä, ettei kannata töihin mennä vaan kannattaa nauttia mielummin sosiaalietuuksista kotona. Kaiken tämän kruunaa kuulemma päällä oleva vauvakuume ja että kuinka ihanaa olisikaan saada pieni nyytti.
Näin itse työssäkäyvänä yli 1000e veroja kuussa maksavana veronmaksajana tällainen puhe vain ärsyttää suunnattomasti. Arvatkaako kiinnostaako kyläillä?
Kommentit (3)
Vanha lapsuuden ystävä joka on muuttunut täysin sitten yläasteen. Velvollisuuden tunne kai pakottanut vierailemaan, mutta kyllä nyt riitti.
Miksi ihmiset ylipäätään valittavat elämästään, oli lapsia tai ei?
Onko se niin että tietynlaiset (kuten sinä) saavat valittaa, mutta toisenlaiset ei?
En voi kuin ihmetellä mitä teillä on yhteistä, miksi edes tapailette. Kannattaisiko ottaa vähän hajuarakoa? Ainakaan et ole ystävyyden vuoksi hänen kanssaan.