Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reissutöitä tekevien vaimot?

Vierailija
08.03.2022 |

Miten jaksatte henkisesti sen ,kun kuukausikaupalla ulkomailla töissä olevat miehenne viettävät sitä rankan työn vaatimaa rankkaa huvia vapaa-aikanaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaa vain olla kotona meidän kanssa kun tulee reissusta. Miksi sun mies tarttee ,rankat huvit‘? Eikö se ukko tiedä miten tärkeä hän on perheelle ja perhe hänelle? No jo on tyhmä. Miksi olette yhdessä?

Vierailija
2/14 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies haluaa vain olla kotona meidän kanssa kun tulee reissusta. Miksi sun mies tarttee ,rankat huvit‘? Eikö se ukko tiedä miten tärkeä hän on perheelle ja perhe hänelle? No jo on tyhmä. Miksi olette yhdessä?

Tarkoitan vapaa-aikaa,kun on työmatkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop!

Vierailija
4/14 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin mieti sitä. Joskus ajattelen, että onhan se hienoa, että pääsee kokeilemaan kaikkea erikoista, mitä itse ei tule kokeiltua. Mä itse tykkään mieluummin olla rauhassa kotona, joten kiva kun toinen voi juhlia ja urheilla yms. Ja hyvä, että tekee nuo työmatkallaan, jolloin ei muutenkaan voisi osallistua perhe-elämään.

Vierailija
5/14 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole multa pois vaikka juhliikin. Ei se reissutyö mitään hehkeetä ole vuosikymmenten jälkeen.

Vierailija
6/14 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa kun mies ei kotona koko ajan. Molemmat annamme toisillemme enemmän arvoa kun palaa reissu töistä ja emme riitele koskaan.

Vierailija
7/14 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa kun mies ei kotona koko ajan. Molemmat annamme toisillemme enemmän arvoa kun palaa reissu töistä ja emme riitele koskaan.

Kai sitä voi työmatkalla käydä ilman biletystäkin.

Vierailija
8/14 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako se jotenkin olennaisesti kotona olevien osaan, että lukeeko ukko kirjaa hotellihuoneessaan vai ryypiskelee hotellin aulabaarissa? Samalla tavallahan elämä kotona kulkee.

Vierailija
9/14 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisin reissutyöläisen? Olen erakko mutta hellyydenkipeä, joten reissaaminen olisi plussaa kun saisin niinä aikoina olla yksin.

Vierailija
10/14 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissumiehillä nainen joka satamassa! Ja jos ei ole niin rahalla ostavat itselleen seuralaisen.

Vierailija
11/14 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsevat reissutyön kun haluavat kiertää maailman kapakat ja bordellit!

Vierailija
12/14 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako se jotenkin olennaisesti kotona olevien osaan, että lukeeko ukko kirjaa hotellihuoneessaan vai ryypiskelee hotellin aulabaarissa? Samalla tavallahan elämä kotona kulkee.

Vaikuttaa.

Vierailija
13/14 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa tulee tilille joka kuukausi pari tonnia oman palkan lisäksi ja naapurirapun Rami hoitaa muut tarpeet.

Vierailija
14/14 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan vapaa-aikaa,kun on työmatkalla.

Miksi ihmeessä haluaisit että miehesi lusisi yksin hotellihuoneessaan tylsistymässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi