Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poika hieroo päätään yöllä ja kitisee/huutaa

29.09.2006 |

Poitsulla ikää 1v 3kk ja tuota ongelmaa on silloin tällöin...

Eli poika hieroo takaraivoaan ja möyrää, kitisee, huutaa. Jos ei ole paha yö, voi vain hieroa päätään ja möyrätä hereillä n. 1½h. Huonompina öinä huudetaan ja hierotaan päätä. Pamol F auttaa vähän.

Poitsu siis hieroo päätä eikä raavi. Ihossa ei näy mitään outoa.

Välillä on parempia öitä, jolloin ei välttämättä hiero päätään ollenkaan. Ei olla osattu yhdistää tuota hampaiden tuloon eikä uusien ruokien kokeiluunkaan.

Pojalla siis perussairautena laaja-alainen ruoka-aineallergia j a ruokatorven refluksi (joka on nyt suht hyvässä kunnossa).

Onko muilla ollut vastaavaa?? Mielestäni pojalla särkee pää, mutta miksi...?

Täytyy varmaan varata aika lääkärille ensi viikoksi...

- tiklu

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on 1v 4 kk ja toimii aikatavalla samoin. Ei tosin joka yö, mutta useimmiten enemmän häiriintyneitä öitä kuin kokonaan hiljaista.

Yhdeksi syyksi saimme märkäpaiseen/korvatulehduksen. En osannut yhtään aavistaa moista koska päivisin (myös päikkäreillä) poika oli kuin itse aurinko. Flunssa sitkeästi vaan jatkui joten käytiin lääkärissä. Ja toinen syy on isot takahampit jotka tekee tuloaan joka kohdasta.

Muuten olen ihmeissäni mikä mättää.. Annan itsekin kipulääkettä silloin tällöin mutta eipä se ole kovasti vaikuttanut. Luulen vielä päivästen tapahtumien vaikuttavan heräilyyn ja saattaa olla ihan tapa haroa hiuksia tai päätä. Meillä hiplaa jokainen tukkaansa...

Tässä minun ajatuksia. Voimia sinullekin öisiin heräilyihin!

Vierailija
2/2 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä korvatulehdus aiheutti korvien hieromisen lisäksi myös syömättömyyttä/ruokahalun laskua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla