Mitä mielikuvia tulee Lonsdale-vaatteista?
Nuo prismoissa myytävät Lonsdale-vaatteet, onko ne teineille, bodareille, wannabe-fitnesstypyille, taviksille? Samantyylinen logo kuin tapout-merkillä, joka ainakin on niin salia että! Kehtaisko niitä käyttää tämmönen 32vee tavistantta :D
Kommentit (22)
Tänään näin, en osaa sanoa kauanko on ollut. Mutta onko se siis joku truubodibildingrahka-vaate :D
Nyrkkeilyvaatemerkki, vähän kuten Spalding. Tiukka mimmi -mielikuva. Taidan ostaa itsekin, olen 40v ylipainoinen av mamma.
Yksinhuoltaja äiti, tatuoitu tosikko mies, englantilainen nyrkkeilijä ketä vetää päähän koska englantilaiset ovat hulluja kuin ovat hulluja fyysisen väkivallan kanssa. Jokin ylempi johto maapallossa mikä haluaa mainostaa omalla tietämyksellä että jopa hormonit ovat hyviä mikä on minun mielestä cool tuleville vihannes aivo potilaille. Pää osin mieleen tulee vihannes aivo potilas.
Lionsdale. Tunnetaan hardstyle piribilettäjien ja skinien merkkinä. Tai ainakin 80- ja 90-luvulla oli näin.
Osta pois! Aivan yks ja sama jollain tiedolla merkin historiasta, jos kerran haluat pukeutua niihin vaatteisiin. Niitä myydään marketissa, niin eivät ole mitään "uuu underground anarkisti olen niin cool"-vaatteita.
Mutta jos kiinnostaa, niin merkillä on siitä itsestään johtumattomia linkityksiä kansallissosialisteihin. Pitkä historia muutenkin. Netti kertoo ja google löytää.
Mä en tiedä merkistä mitään, joten olen mieltänyt sen käyttäjät suht köyhiksi. Ei ole varaa ostaa kunnon merkkihupparia, niin tyydytään siihen mitä rahoilla saadaan.
Osta pois. Mun tavis ukkokin pitää Lonsdale housuja, sai joulupukilta
Mulle tulee mieleen urheilullinen. Eli positiivinen mielikuva.
:D Aina, ihan aina olen lukenut Lonsdalen Lionsdalena. Kiitos AV ja ap, väärinymmärrykseni on oikaistu.
Ja mitä aloitukseen tulee niin ei kyllä suurempia tunteita/mielikuvia herätä, korkeintaan liitän tuon merkin aikaisemmin mainittuun Tapoutiin ja kuntosalilla käyntiin. Kivan näköisiä vaatteita, ihan hyvin voi pitää.
Dannyllä on ollut jo pitkään Lonsdalen hupparit, vyöt sun muut.
Collegehousut on hienot, teksti tossa reiden päällä, osta semmoset!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 12:54"]Collegehousut on hienot, teksti tossa reiden päällä, osta semmoset!
[/quote]
Yleensähän täällä haukutaan kaikki isotekstiset vaatteet ja niiden pitäjät naurettaviksi. Tämä merkki ei vain ole mitenkään hieno brändi, joten sitä saa ja kannattaa käyttää. =D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:13"]Lionsdale. Tunnetaan hardstyle piribilettäjien ja skinien merkkinä. Tai ainakin 80- ja 90-luvulla oli näin.
[/quote]
Tämä. Plus tuo edellämainittu englantilainen mielikuva. Sellainen tappajakoiranomistaja. Ei siis mitään erityisen positiivista. En ostaisi.
Mulle tulee mieleen treenaaminen, hyvät pakarat harmaissa kollareissa, jälkihehku rankan jumpan jälkeen, iso syli mihin painautua. Lihaksikkaat sääret ja ryhdikkyys. Jykevä niska. Osta vaan :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:30"]Nuo prismoissa myytävät Lonsdale-vaatteet, onko ne teineille, bodareille, wannabe-fitnesstypyille, taviksille? Samantyylinen logo kuin tapout-merkillä, joka ainakin on niin salia että! Kehtaisko niitä käyttää tämmönen 32vee tavistantta :D
[/quote]
Lonsdale on huomattavasti vanhempi merkki kuin tapout. Älä osta, kun et tiedä kyseisistä merkeistä mitään.
Ei Tapoutilla ole mitään tekemista minkään punttisalitreenaamisen kanssa.
Se on vapaaottelubrändi, jota nykyään nörttijonnet ja muut vässykät käyttää, kun luulevat sen olevan jotenkin "cool". Tapoutista on myös helppo tunnistaa juntti, samoin kuin Eckö-merkistä.
Sellaiset suippopäiset ihmiset joilla on silmät liian lähellä toisiaan.
Mistä lähtien lonsdalea on saanut Prismasta?