Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko olette joutuneet nyt jonottamaan poliisilaitoksella kun ajanvarausta ei saa? Passin haku

Vierailija
08.03.2022 |

Ja paikkakunta

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passisi voit hakea mustä päin Suomea tahansa.  Ei tarvitse stressata juuri sitä omaa paikkakuntaa.

Vierailija
62/78 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö lounasaikaan jonottamaan. Sitä ennen tai sen jälkeen. Ainakin Tikkurilassa noin. Pasilassahan voi olla jopa neljän tunnin jono. Tammikussa kun yritin varata aikaa pk-seudulla, ensimmäinen vapaa aika oli toukokuulle. 

Reilut viisi vuotta sittenhän oli eräs lakimuutos jonka takia ihmiset turhan takia menivät hankkimaan henkilökortteja ja silloin jo muodostui ruuhka kun henkilökortteja ei pystytty valmistamaan riittävän nopeasti moninkertaistuneen kysynnän takia. Tuokin ilmiö kummittelee vielä ruuhkana kun ihmiset nyt uusivat henkilökorttejaan ja käyvät antamassa sormenjälkiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoossa jonotin viime viikolla 3,5 tuntia

Kiitos vastauksesta!

Vierailija
64/78 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella näytti ettei ole aikoja mutta tsekkasin parin päivän päästä uusiksi ja seuraavalle päivälle oli avattu aikoja. 

muutama päivä siis meni pari viikkoa sit. 

Vierailija
65/78 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin Vantaalle pkseudulla. Itse sain n vartin jonotuksella iltapäivällä. Ehkä oli tuuria, silloin oli pääkallokeli. 

Vierailija
66/78 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän ne pärjää näitten asioitten kanssa sellaisisa maissa missä oikeasti on paljon asukkaita.

Miksi täälä jonotetaan kaikkea mahdollista jopa tuollaisia viranomaisjuttujakin jotka on suurinpiirtein pakko hoitaa mikäli tekee muutakin kuin nysvää kotona.

Pitäskö sinne laittaa kellokallet tehostamaan toimintaa ja palkka tuloksen mukaan.

Vierailija
67/78 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasilassa noin puoli tuntia. Kaikenlaista porukkaa siellä oli, tukkanigat vois ainakin painua takas sinne mistä tulivat. Kudistan 

Vierailija
68/78 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi passin haun takia pitäisi asioida poliisilaitoksella?

Vierailija
69/78 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 tuntia kesti Pasilassa alkuvuonna.

Vierailija
70/78 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi passin haun takia pitäisi asioida poliisilaitoksella?

Siksi jos joku näistä ehdoista ei toteudu

- Kun haet passia verkossa, sinun ei tarvitse käydä poliisiasemalla, jos olet käynyt passivirkailijan tunnistettavana ja antamassa sormenjälkesi passi- tai henkilökorttihakemusta varten enintään 6 vuotta sitten.

- nimesi on sama kuin edellisessä passissasi.

- lupavirkailija pystyy toteamaan, että uusi passikuvasi esittää samaa henkilöä kuin edelliset passikuvasi.

Vierailija
71/78 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna kun sanottiin polisiililaitoksilla olevan ruuhkaa passien ja henkkareiden haun takia, ettei aikoja ole ja/tai joutuu jonottamaan laitoksella. Olin muilla asioilla kaupungilla ja samalla muistin että henkkarit menneet vanhaksi. Ensin menin valokuvausliikeeseen ja sitten poliisin toimipisteeseen. Istuin odottamassa kymmenisen minuuttia ja sittenpä oli uudet henkkarit lompsassa. Ehkä mulla oli vain hyvää tuuria.

Vierailija
72/78 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimissaan 20min.

Olen käynyt Kilon asemalla, sekä Järvenpäässä oman/lapsen passiasioilla.

Vierailija
73/78 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna kun sanottiin polisiililaitoksilla olevan ruuhkaa passien ja henkkareiden haun takia, ettei aikoja ole ja/tai joutuu jonottamaan laitoksella. Olin muilla asioilla kaupungilla ja samalla muistin että henkkarit menneet vanhaksi. Ensin menin valokuvausliikeeseen ja sitten poliisin toimipisteeseen. Istuin odottamassa kymmenisen minuuttia ja sittenpä oli uudet henkkarit lompsassa. Ehkä mulla oli vain hyvää tuuria.

En tiedä henkilökortista, mutta passin toimitusaika on noin viikko siitä kun olet tehnyt hakemuksen. Ehkä tosiaan henkilökortin saa heti mukaan?

Vierailija
74/78 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon tiistaina jonotin Pasilan poliisiasemalla. Olin paikalla klo 9 ja alle tunti meni jonottaessa. 

Passi tuli parissa päivässä noudettavaksi. 

Vierailija
75/78 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä henkilökortista, mutta passin toimitusaika on noin viikko siitä kun olet tehnyt hakemuksen. Ehkä tosiaan henkilökortin saa heti mukaan?

SORRY, puuttui muutama sana.

...ja sittenpä oli viikon päästä uudet henkkarit lopmpsassa.

Tulivat lähiärrälle.

Vierailija
76/78 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 min, Järvenpää. Kuvaus, heti, ei ollut siellä jomoa.

Vierailija
77/78 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto! Mikä tilanne Espoossa (Kilon poliisiasema) ollut viime aikoina?

Vastaan itse nyt omaan kysymykseeni jos se vaikka hyödyttäisi jotain toista.

Tänään (keskiviikko) menimme jonottamaan Kiloon Espooseen klo 9.00. Minä pääsin tiskille 10.24 ja mies 10.38 (meillä oli peräkkäiset numerolaput).

Välillä ottivat parin minuutin välein näitä passin uusijoita, välillä oli yli 20 minuutin tauko. Ei ollut oikein logiikkaa siinä. Meidän jälkeen tulleet pääsivät ennen meitä (oli siis eri kirjaimilla eri jonoja).

Vierailija
78/78 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti povivakokin hiestyvän ja olipahan hänen alapäänsäkin varmaan kostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan