Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pirita H myy taloaan

08.03.2022 |

Porissa olevaa taloaan myy 480 th hintaan ja talo on VUOKRATONTILLA. Kuka hullu maksaa niin paljon siitä ?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niklasta ei varmaan haittaa jos hänen lastensa äiti sai erossa pitää talon. Taitaa sitä rahaa olla kyllä muutenkin ja miksi haluaisi olla pitkäaikaiselle kumppanilleen ilkeä? Käsittääkseni erosivatkin ihan sovussa. Miksi se teitä niin hirveästi haittaa? :D

Kerron miksi. Se että hän poseeraa Iltapäivälehdissä koko ajan tuolla "TALOSSAAN" ikään kuin olisi sen maksaja, ja ikäänkuin eläisi unelmaelämäänsä täysin toisen kustannuksella. No varmaan jotain fysioterapiajuttuja yrittää ja mitä lie muuta mallinhommaa 30 v sitten tehny? EI niillä osteta isoa ok-taloa. Se minua ärsyttää. Pitäisi talonsa piilossa eikä leveilsi ja sanoisi sitä MINUN taloksi. Sano vaan Niklakselta erossa kynitty talo.

Jotenkin läpinäkyvää. Missi iskee jääkiekkoilijan ja sitten kun ura ohi, ex-missi lähtee ukon rahojen kanssa.

Ai miten ihanan katkeraa kateutta 🤣 Harmittaako???? 😂😂😂

Harmittaa vaan 3 lapsen ja miehen puolesta. Ei muuten. 3 lapsenko pitäisi käydä joka viikko jossain toisella puolella suomea vain siksi että toinen vanhempi päätti muuttaa sinne, pois lasten ulottuvilta? Sanon omasta kokemuksesta että ei onnistu, lapselle liian iso stressitekijä eikä toimi ollenkaan. Itsekästä.

Vierailija
22/28 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niklasta ei varmaan haittaa jos hänen lastensa äiti sai erossa pitää talon. Taitaa sitä rahaa olla kyllä muutenkin ja miksi haluaisi olla pitkäaikaiselle kumppanilleen ilkeä? Käsittääkseni erosivatkin ihan sovussa. Miksi se teitä niin hirveästi haittaa? :D

Kerron miksi. Se että hän poseeraa Iltapäivälehdissä koko ajan tuolla "TALOSSAAN" ikään kuin olisi sen maksaja, ja ikäänkuin eläisi unelmaelämäänsä täysin toisen kustannuksella. No varmaan jotain fysioterapiajuttuja yrittää ja mitä lie muuta mallinhommaa 30 v sitten tehny? EI niillä osteta isoa ok-taloa. Se minua ärsyttää. Pitäisi talonsa piilossa eikä leveilsi ja sanoisi sitä MINUN taloksi. Sano vaan Niklakselta erossa kynitty talo.

Jotenkin läpinäkyvää. Missi iskee jääkiekkoilijan ja sitten kun ura ohi, ex-missi lähtee ukon rahojen kanssa.

Ai miten ihanan katkeraa kateutta 🤣 Harmittaako???? 😂😂😂

Harmittaa vaan 3 lapsen ja miehen puolesta. Ei muuten. 3 lapsenko pitäisi käydä joka viikko jossain toisella puolella suomea vain siksi että toinen vanhempi päätti muuttaa sinne, pois lasten ulottuvilta? Sanon omasta kokemuksesta että ei onnistu, lapselle liian iso stressitekijä eikä toimi ollenkaan. Itsekästä.

Mitä jos kommentoisit vasta sitten kun olet asioista selvillä? Heidän lapsensa ovat kokoajan Helsingissä samassa asunnossa. Piritta on ainut joka joutuu matkustamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/28 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kova hinta, mun mielestä Porissa on paljon edullisia taloja myynnissä.

Varsinkin kun tuossa talossa vuokratontti, hinta kuulostaa kovalta

Vierailija
24/28 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onkohan se tosiaan "hänen" talo, vai erorahoilla, toisen rahoilla ostettu talo? Miten Piritta olisi tienannut tuommoiset rahat itse? Tai toki velkaa voi olla mut silti

Mitähän sillä on väliä? Ei yhtään mitään.

no en minä ainakaan täysin toisen työstä saamilla rahoilla elelisi. Ei voi sanoa "hänen" talo, jos joku toinen on sen maksanut. 

Uranaiset ei elä toisen rahoilla, tai kustanna luksuselämäänsä toisen rahoilla. Ihan naurettava ajatuskin.

Sanois vaan rehellisesti että myy Niklaksen taloa.

Mies halusi perheen ja ammttilaisurheilu-uran, se ei onnistu kuin niin, että joku hoitaa sen perheen kun toinen kiertää maata 200pvää/ vuodessa. Jos tämä ei ole ollut heille ongelma, miksi se sulle on?

Vierailija
25/28 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset naiset ovat niin äärettömän ilkeitä toisilleen,jotenkin käsittämätöntä tuo loputon mollaaminen?

Vierailija
26/28 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piritta on pikkuisen ahne. Tuo on ihan liian kova hintapyyntö Porissa ja vuokratontilla olevasta talosta

Vierailija
27/28 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piritta on pikkuisen ahne. Tuo on ihan liian kova hintapyyntö Porissa ja vuokratontilla olevasta talosta

Ehkä Hagmann-lisä?

Vierailija
28/28 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka osti tämän ylihintaisen talon?