Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa aikuisten värityskirjaa

Vierailija
06.08.2015 |

kreativitet och mindfulness...tätä kirjaa olen katellut. Mutta haluaisin mieluiten kierrekantisen. Mieluummin hyvät kuvat kuin kierrekantinen, mutta jos on samassa molemmat. Mieluummin ei esittävää vaan mahdollisimman abstraktia ja pikkutarkkaa. Kasvit käy.

Ja millä kynillä väritätte? Stabiloilla vai värityskynillä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannan Secret Garden 

tämäkin näyttää kivalta. Mistä kaupasta näitä saa vai pitääkö tilata? Voisin käydä tänäänkin ostamassa jos ehdin. Stressiin etsin apua ja tykkään värittää. Mahdollisimman sujuvasti taittuvat sivut.

Vierailija
2/17 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan, mutta en kehtaa ostaa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:03"]

Mäkin haluan, mutta en kehtaa ostaa :/

[/quote]

Mikset kehtaa :) Kehtaisin vaikka suositellakin jollekulle. Tykkään kyllä piirtää muutenkin. 

Vierailija
4/17 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu sentään, aikuiset ihmiset! Tehkää vaikka villasukkia Afrikkaan tai jotain muuta hyödyllistä! Aikuisten värityskirja, tulis kuula ja tappas!

Vierailija
5/17 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anti-Stress Ihmeelliset puutarhat ja Kirje Muhosen Mindfulness-värityskirja. Puuväreillä väritän.

Vierailija
6/17 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:13"]Anti-Stress Ihmeelliset puutarhat ja Kirje Muhosen Mindfulness-värityskirja. Puuväreillä väritän.
[/quote]

Siis *Kirke!

Autocorrect

Vierailija
7/17 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, mutta mua jotenkin naurattaa tää värityskirjahössötys. Ei sillä että siinä olis jotain pahaa, mutta mulla on ollut viimeset 5v. ihan lasten värityskirjoja, joita värittelen juuri stressin tai ahdistuskohtauksen iskiessä. Ja sitten yhh'äkkiä on niiin muotia ja kaikilla on pakko olla jne. Hyvä että joku tajusi tehdä asiasta ison jutun :)

Vierailija
8/17 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: Aikuisten kirjoissa taitaa olla huomattavasti yksityiskohtaisempia kuvia kuin lasten kirjoissa.

Vierailija
9/17 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi paljon Johanna Basfordin Secret Garden -kirjasta. Kaunis kuin mikä. Väritän puukynillä ja Staedlerin triplus fineliner -tusseilla (on miljoona kertaa paremmat kuin stabilot, harmi vaan ettei niitä oikein meinaa löytyä mistään). On kyllä mukavaa puuhaa.

Vierailija
10/17 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hain toissapäivänä postista sen Kirke Muhosen Mindfulness-värityskirjan ja pari kuvaa on jo väritettynä :D Puuväreillä väritän, tosin ajattelin hankkia uudet värit noiden ties kuinka monta vuotta vanhojen rinnalle. Lisäksi mulla on tällä hetkellä kolme punaista kynää (kaikki samaa sävyä vielä...) mutta ei esim. yhtään harmaata, joten värivalikoimakin olisi kiva saada tasapainoon :D

Vierailija
11/17 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset värittää jotain kuvia?????? Onko teillä kaikilla joku mielen sairaus tai adhd kun tarviitte tuollaista? Nyt kyllä naurattaa. :=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
12/17 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:52"]

Aikuiset ihmiset värittää jotain kuvia?????? Onko teillä kaikilla joku mielen sairaus tai adhd kun tarviitte tuollaista? Nyt kyllä naurattaa. :=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[/quote]

Onhan sulla trolli tenat housussa ihan varuiksi, kun kerta noin paljon naurattaa? Pikku värittelysessio voisi kummasti rauhoittaa sinuakin ;)

Vierailija
13/17 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki tilasin sokkona tuon Kirken värityskirjan ja puuvärit. Odotan innolla :)

Vierailija
14/17 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin ihmettelen kun aikuiset tuhertaa värityskirjaa

tietysti jos ei muuta tekemistä ole niin meneehän sekin mutta luulisi nyt järkevien ihmisten löytävän tähdellisempääkin puuhaa

Vierailija
15/17 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä, että niinkin harmiton ja viaton puuhastelu kuin värityskirjan värittäminen "väärän ikäisenä" saa joissakin näin tuohtuneita reaktioita aikaan :D

Vierailija
16/17 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu

Vierailija
17/17 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tähän sanoa että en ole vielä noita värityskirjoja kokeillut mutta ihan peruskoulusta asti olen aina tylsyyttäni väritellyt mistä tahansa tekstistä kaikki QqeRopåADdgöäBb reijät :D Mies aina kettuuntuu kun ei ole ehtinyt vielä lehteä lukea ja minä olen lapsen päikkärien aikana väritellyt siitä monta otsikkoa :D Pitää varmaan ostaa tommonen kirja. Onko ne kalliita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän