Sovelias pieremispolitiikka kerrostalossa?
Kerrostalojen vessassa ääni kaikuu putkia pitkin muihin asuntoihin, joten siellä ei voi pierrä. Normaalisti olen mennyt huoneisiin pieremään, mutta nyt minulla on poikaystävä, ja kunnon nainen ei luonnollisesti koskaan piere poikaystävänsä läsnäollessa. Av-palstan mukaan poikaystävän omistavien pitää mennä vessaan pieremään, mutta tätähän ei voi kerrostalossa tehdä.
Miten itse hoidatte tilanteen? Onko sopivaa lähteä esim. lenkille joka kerta kun pierettää? Käytättekö jotain vaimenninta?
Kommentit (8)
Häh? No normaalisti pieret missä pierettää. Tämä taisi olla huumoria. Ihan hauska
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:47"]
Kerrostalojen vessassa ääni kaikuu putkia pitkin muihin asuntoihin, joten siellä ei voi pierrä. Normaalisti olen mennyt huoneisiin pieremään, mutta nyt minulla on poikaystävä, ja kunnon nainen ei luonnollisesti koskaan piere poikaystävänsä läsnäollessa. Av-palstan mukaan poikaystävän omistavien pitää mennä vessaan pieremään, mutta tätähän ei voi kerrostalossa tehdä.
Miten itse hoidatte tilanteen? Onko sopivaa lähteä esim. lenkille joka kerta kun pierettää? Käytättekö jotain vaimenninta?
[/quote]
Poikaystävän omistavien? Hä? Mistä se/hän on ostettu?
Pieremisestä. Pieretään siellä missä tulee hätä. Vessassa erityisesti vaikka kerrostalossa
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:47"]
[/quote]
Poikaystävän omistavien? Hä? Mistä se/hän on ostettu?
Pieremisestä. Pieretään siellä missä tulee hätä. Vessassa erityisesti vaikka kerrostalossa
[/quote]
Joo tää on kumma. Täällä omistetaan poiaystävä, omat hiukset jne (Omistatko ummat vai vaaleat hiukset, omistatko ripsipidennykset, ym)
Keskellä yötä on mukava päästää kova ja tiukka pieru uinuvaan taloon ;)
Meinaat sitten, että naapurit ajattelevat ettei teillä pierrä, kun ei sitä vessasta kuulu?
Voin kertoa, etteivät ajattele teidän piereskelystä yhtään mitään.
Itse kerran hississä yritin pieraista kun oli ripuli.
Hissi täynnä paskaa.
Edellisessä asunnossa ei kuulunut kenenkään pieremistä.
Nyt pöräytin kerran kuuluvan paukun kotona. Sen jälkeen on torvi törissyt tasaisin väliajoin melkein päivittäin. Pahvia taitaa nämä seonät olla...
Meidän talossa aika moni pieree hissiin.