Pari sanaa ylipainosta
Se että olen ylipainoinen, ei tarkoita sitä että olisin tyhmä.
Tiedän että painan paljon. Ei tarvitse alkaa muikuilemaan hämillään, jos pyydätte minua esim ystävällisesti hissiin, mutta painorajoitus paukkuu. Silloin sanon vain että minulla on niin paljon ylipainoa, etten varmaan samaan hissiin sovi. :)
Lihominen ei ole vähentänyt älykkyyttäni. Kyllä minä ymmärrän että olen ylipainoinen, se ei tule minulle yllätyksenä. :)
Ylipainoini ei muutenkaan ole mikään tabu. Muutenhan minäkin olisin jotain mitä pitää peitellä ja salata. :)
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:43"]Kerro pituutesi ja painosi?
[/quote]
Miksi?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:43"]Kerro pituutesi ja painosi?
[/quote]
Miksi?
[/quote]
Miksi ei?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:46"]Tosi kiva. Maksatko itse lääkärikulusi? Niinpä tietysti. Me muut kärsimme siitä että olet laiska ja piittaamaton. Hyi helvetti. Onneksi elinajanodotus taitaa olla aika matalalla.
[/quote]
Hopi hopi kallonkutistajalle. Me ylipainoiset maksamme mielellämme käyntisi.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:43"]
Kerro pituutesi ja painosi?
[/quote]
158/75
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:46"]Tosi kiva. Maksatko itse lääkärikulusi? Niinpä tietysti. Me muut kärsimme siitä että olet laiska ja piittaamaton. Hyi helvetti. Onneksi elinajanodotus taitaa olla aika matalalla.
[/quote]
Se että olen lihava ei tarkoita sitä. etten tekisi töitä tai maksaisi veroja. Jos sinulla on paha olla, voisi minun maksamista veroistani mieluusti laittaa osan siihen, että sinun kaltaiset ihmiset alkaisivat voida paremmin. :)Terapia?
Minäkin maksan veroja. Sinä luultavasti kulutat 1000x enemmän OMAN VALINTASI vuoksi. Reilua? Miksi puolustelet laiskuuttasi ja toisten lompakolla lusimisen.
Eihän tuo ole mikään lihavuuspaino! Tietty ylipainoa on, mutta en noiden lukujen vuoksi olisi niiiiin huolissani..
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:56"]Minäkin maksan veroja. Sinä luultavasti kulutat 1000x enemmän OMAN VALINTASI vuoksi. Reilua? Miksi puolustelet laiskuuttasi ja toisten lompakolla lusimisen.
[/quote]
Keksis uus näkökulma. Tää on vähän kuin jo nähty, esim tässäkin ketjussa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:56"]Minäkin maksan veroja. Sinä luultavasti kulutat 1000x enemmän OMAN VALINTASI vuoksi. Reilua? Miksi puolustelet laiskuuttasi ja toisten lompakolla lusimisen.
[/quote]
Äläpäs höpötä. Käyn ansiotyössä ja teen työtä myös toiminimellä. :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:56"]
Minäkin maksan veroja. Sinä luultavasti kulutat 1000x enemmän OMAN VALINTASI vuoksi. Reilua? Miksi puolustelet laiskuuttasi ja toisten lompakolla lusimisen.
[/quote]
Eiköhän kaikki ole jossain asioissa nettomaksajia ja nettosaajia. Autoilijat maksaa joukkoliikennejärjestelmän ylläpidosta vaikkeivät käytä, lapsettomat rahoittaa leikkipuistoja, päiväkoteja, kouluja, työssäkäyvät maksaa vanhainkotien ylläpidon...onhan näitä
Miten tupakointi on niin paljon hyväksyttävämpää kuin läskistyminen? Osa pitää polttelua jopa tyylikkäänä. Ja silti se aiheuttaa vielä enemmän niitä sairauksia, joita yhtä lailla maksetaan veroilla.
Sitä paitsi tupakointi on aina oma valinta, toisin kuin esim. kilpirauhasen vajaatoiminnasta tai syömishäiriöstä johtuva lihavuus.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:10"]Miten tupakointi on niin paljon hyväksyttävämpää kuin läskistyminen? Osa pitää polttelua jopa tyylikkäänä. Ja silti se aiheuttaa vielä enemmän niitä sairauksia, joita yhtä lailla maksetaan veroilla.
Sitä paitsi tupakointi on aina oma valinta, toisin kuin esim. kilpirauhasen vajaatoiminnasta tai syömishäiriöstä johtuva lihavuus.
[/quote]
Kyllähän tupakoijat maksavat jo savukkeita ostaessaan veroja. Sen lisäksi se on heidän oma valintansa. Tunnen monta upeaa tupakoitsijaa, jotka kantavat kortensa tämän yhteiskunnan kekoon.
Tupakointikaan ei tee ihmisestä tyhmää.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:33"]
Se että olen ylipainoinen, ei tarkoita sitä että olisin tyhmä. Tiedän että painan paljon. Ei tarvitse alkaa muikuilemaan hämillään, jos pyydätte minua esim ystävällisesti hissiin, mutta painorajoitus paukkuu. Silloin sanon vain että minulla on niin paljon ylipainoa, etten varmaan samaan hissiin sovi. :) Lihominen ei ole vähentänyt älykkyyttäni. Kyllä minä ymmärrän että olen ylipainoinen, se ei tule minulle yllätyksenä. :) Ylipainoini ei muutenkaan ole mikään tabu. Muutenhan minäkin olisin jotain mitä pitää peitellä ja salata. :)
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Tota on tutkittu ja ylipaino vaikuttaa myös aivojen toimintaan sua tyhmentävästi.
[/quote]
Onko sinua tutkittu?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:33"]
Se että olen ylipainoinen, ei tarkoita sitä että olisin tyhmä. Tiedän että painan paljon. Ei tarvitse alkaa muikuilemaan hämillään, jos pyydätte minua esim ystävällisesti hissiin, mutta painorajoitus paukkuu. Silloin sanon vain että minulla on niin paljon ylipainoa, etten varmaan samaan hissiin sovi. :) Lihominen ei ole vähentänyt älykkyyttäni. Kyllä minä ymmärrän että olen ylipainoinen, se ei tule minulle yllätyksenä. :) Ylipainoini ei muutenkaan ole mikään tabu. Muutenhan minäkin olisin jotain mitä pitää peitellä ja salata. :)
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Tota on tutkittu ja ylipaino vaikuttaa myös aivojen toimintaan sua tyhmentävästi.
[/quote]
Onko sinua tutkittu?
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:33"]
Se että olen ylipainoinen, ei tarkoita sitä että olisin tyhmä. Tiedän että painan paljon.
[/quote]
Oikein hyvä! Jos sä toistat tota tarpeeksi monta kertaa siitä tulee totta.
Kiva kirjoitus. :)