Voinko itse tajuta olevani mielisairas?
Epäilen olevani ja kerron nyt perustelut, kommentit on enemmän kuin tervetulleita :(
Eli olen lapsesta asti ollut jotenkin yliherkkä ja kuvitellut asioita. Olen aina luullut että lähes kaikki tuntemani miehet ovat olleet ihastuneita minuun vaikka eivät ole.
Miehet ovat myös aina ahdistaneet minua, lapsena ahdistuin kun kuvittelin,että meidän kissakin on ihastunut minuun (:D)
Sitten toinen oire, ihastun aina pakkmielteisesti johonkin mieheen, otan hänestä kaikki tiedot talteen ja selvitän fb profiilin,työpaikan, perheen ja yritän sattua samaan paikkaab missä hän käy. Tämä on oikeasti ahdistavaa ja kestää max. Kuukauden, sen jälkeen ihastun taas uuteen mieheen. Mutta jos ihastukseni osoittaa olevansa kiinnostunut musta niin ahdistun hengiltä ja katkaisen kaikki välit.. Miltä kuulostaa :(
Kommentit (5)
Mäkin googlettelen tiedot, jos olen tapaillut jotain miestä, tai tullut treffikutsu. Kai nyt haluaa tietää millaisesta tyypistä kyse. Myös kaverini tekee tätä. Ihan normia. Välillä stalkkaillaan yhessä ja etitään fbstä vaikka jotain hyvännäköistä stadium myyjää. Kuulostaa ihan tosi mielenvikaiselta jep. En usko että olet mielisairas, ehkä jotenkin tosi ujo.
Mutta, jos kysymys oli voiko itse tajuta olevansa mielisairas, niin kyllä voi :D Aika monikin tajuaa. Myös minä itse.
Taidat olla huomionkipeä/narsisti. Voi tajuta olevansa mielisairas mutta moni terve ei tajua sitä koskaan.
Hmm toi että yrität sattua samaan paikkaan on kyllä aika creepy. Taidatkin olla mielisairas, hanki apua
Idiootti