Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä ikinä mene yksin uimarannalle! Kaamea kokemus

Vierailija
06.08.2015 |

Kerron karmean uimarantakokeuksen varoituksena muillekin! Älä ikinä mene yksin uimarannalle!! Tämä tapahtui vuosi siten. En ollut pitkään aikaan käynyt uimassa, joten päätin mennä uimaan. Kävelin kohti suosittua keskustan uimarantaa kohti, kun alkoi ukonilma,ja salamoida jossain kauempana. Siitä syystä kaikki rannalla olleet muut ihmiset läksivät pois ja  tulivat minua vastaan. Mutta ajattelin ettät nyt kyllä uin vaikka sataisi. Niinpä koko ranta oli autio ja olin yksin siellä. Menin uimaan, ja sitten tulin ylös ja kävelin kohti uimakoppeja vaihtamaan vaatteet. Näin että etäämpänä minua kohti kävelee joku hahmo,luulin sitä erääksi tutuksi, ja huusin sille jotain hei...tai muuta. Kohta huomasin ettei se ollutkaan hän, vaan tuntematon keski-ikäinen mies. Sanoin ai sori, luulin sinua yheksi tutuksi. Tästä mies ilmeisesti innostui (että joku nainen juttelee hänen kanssaan) ja jatkoi juttelua.Tässä vaiheessa olin jo pukukopin sisällä. Yritin lopettaa juttelen olemalla hiljaa ja jotain vaan mumisemalla sen puheisiin jotain. Mies vaan jäi äänestä päätellen seisomaan IHAN naisten pukukopin viereen. Olin sisällä ja aloin mettimään että en kyllä ala riisuuntumaan alasti kun joku tuntematon ukko seisoo vieressä (kopissa oli  tirkistysreikiäkin) eikä koppiin ollut mitään ovea jonka olisi voinut lukita edes säppiin, oli iso kulkuaukko vaan.

Odotin ihan hiljaa kopin sisällä että se menisi pois, mutta ei se minnekkään mennyt. Jutteli mulle vaan kokoajan jotain puuta heinää säästä ym. Tilanne alkoi olla kauhea.Olin liikkumatta koska en voinut vain häipyä pois märkä uimapuku yllä, paljain jaloin, ja en uskaltanut riisuntuakaan. Ketään muita ei ollut koko alueella. Kyllä karmi se tilanne! oikein toivoin että joku muu olisi tullut rannalle. No tilanne jatkui ja jatkui vaan,kunnes viimein ajattelin että on pakko vaihtaa uikkari kuiviin vaatteisiin, tein sen ja melkein juoksin pois,lähtiessäni näin että se ukko oli asettunut pyyhkeen päälle ottamaan aurinkoa kahden pukukopin VÄLIIN, paikkaan missä ei oisi ollut tilaakaan,kuin ehkä metri!! Kuka muka ottaa aurinkoa tuommosessa paikassa,kun tilaa olisi ollut vaikka miten paljon muualla!! SAIRAS MIES!! 

Jälkeenpän olen kauhistellut tilannetta että se olisi voinut vaikka raiskata minut! Oli taatusti joku yksinäinen joka aatteli alkaa juttelemaan mulle ja yrittää iskee mua!

Älkää ikinä menkö yksin tuollaiseen paikkaan! Oli varmasti lähellä ettei se tullu pukukoppiin kun vaihoin vaatteita!!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:52"]

silloin ei satanut! Ukkosrintama vaan kulki läheltä, jyrisi kyllä mutta ei satanut! Tämä on tositapaus. Aurinko paistoi! AP

[/quote]

Olisin käyttänyt muta ilmaisua kuin "alkoi ukkonen". Vaikka etä ukkonen näytti lähestyvän tms.

Vierailija
22/34 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa enemmän ns. yksinkertaiselta kuin raiskaajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mies sitten sinulle jutteli? Kerro esimerkkejä, niin katsotaan sitten, oliko se hullu pervo vai mukava juttumies vain..=)

Vierailija
24/34 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko miehen juttelusta nyt noin panikoitua????

Vierailija
25/34 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli harmiton savolainen. Ei kannata mennä Savossa yksin rannalle.

Vierailija
26/34 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:55"]

AP:llä taitaa olla aika vilkas mielikuvitus.

[/quote]

AP:lla on pillu joten hän luulee, että se on maailman keskipiste.

Vierailija
27/34 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko tuo naisten pelokkuus testosteronin puutteesta? Huvittava mielikuva peloissaan uimakopissa vapisevasta naisesta, joka pelkää kopin ulkopuolella niitä näitä rupattelevaa savolaista.

Vierailija
28/34 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:43"]

Johtuuko tuo naisten pelokkuus testosteronin puutteesta? Huvittava mielikuva peloissaan uimakopissa vapisevasta naisesta, joka pelkää kopin ulkopuolella niitä näitä rupattelevaa savolaista.

[/quote]

:D LOL

Vierailija
29/34 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa sä odotit siel kopissa. Olisit vetänyt vatteet uikkarien päälle mennyt kotiin. Kai se mieskin ihmetteli, että mikä kestää. Olisi voinut käsittää, että odotat häntä siel.

Vierailija
30/34 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
31/34 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenut tän demin sivuilta joskus pari v sitten. Hyvä yritys

Vierailija
32/34 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:49"]Kova jätkä kun otti aurinkoa vesisateessa.
[/quote]
Ei se rusketuakseen siinä makoillut, kun oli jo valmiiksi tumma.

Vierailija
33/34 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamukortti vedetty!

Vierailija
34/34 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi tulla aivopieru väärään osoitteeseen. Suomi24 ja sen teinipalsta taitaisi olla sopivampi foorumi tuollaiselle hölynpölylle.