Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naispoliisi

Vierailija
07.03.2022 |

Olin kaupassa ja siellä oli naispoliisi,oikein viehättävä.Tuli vähän mieleen semmoset jutut.Nyt kysyn onko kukkaan päässy paneman naispoliisia.En tällä haluu loukata poliiseja,mut kun tuli mieleen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetishi asuna naispoliisi voisi olla kiihottava, mutta eroaisi kyllä virkapuvusta niin, että ei lasketa. Enkä siis ole tätä kokenut leikeissä.

Vierailija
2/16 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josku aikoja sitten pääsin Merikarvialla kahden ihanan ja kauniin Helsinkiläisen vanhemman konstaapelin väliin yöksi. Liian ujona poikana en kehdannut viedä tapausta loppuun vaan sormettelin vuorotellen molempia... kaduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, olisi kannattanut jättää se sormettelu väliin.

Vierailija
4/16 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ulkomaisen armeijan reservin aliupseeria olen tuikannut. Tumma ja muodokas, jopa runsas, ei kuitenkaan viipyilevä.

Vierailija
5/16 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu mieleen vanhat Kotikatu-jaksot, joissa Teemun kaikki panot paljastuivat aamulla poliiseiksi.

Vierailija
6/16 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkä kysnyt kuitenkaan vaan olit hiljaa ujona mieshiirenä, kuten kaikki kaltaisenne ovat. Kovat jutut netissä ja livenä paskat housussa pelkästään ruokakaupassa asioidessa. Hyi!

Vierailija
7/16 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta nuorena poliisin tytärtä kyllä. Kaverini oli myös aikoinaan liitossa naispoliisin kanssa, jotta hänellä lienee korkeimman omakohtaista kokemusta.

Vierailija
8/16 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuu mieleen vanhat Kotikatu-jaksot, joissa Teemun kaikki panot paljastuivat aamulla poliiseiksi.

Kuinka iäkkäitä tänne kirjoittelee?

Vierailija
9/16 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tee mieli skoude pillua enää. seurustelin nuoruudessa naispoliisin kanssa. kontrolloi kaikkea ja määräili jopa sängyssä. vartalolta timmi ja lihaksikas ja todella kaunis kasvoista. mutta vika pää niinkuin kaikki poliisit,kertoo ammatinvalintakin jo paljon kun tykkää nuuskia toisten asioita ja määräillä. että hyi saatana ei koskaan enää.

Vierailija
10/16 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Kaunis nainen ja kevyesti elämäni parasta seksiä. Kaikin puolin huikea nainen. 

Vierailija
11/16 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä kiihottavaa katsella, kun tiukoissa ratsastushousuissa ja nahkasaappaissa oleva naispoliisi opetti poliisiratsastajia. Vaikka muuten ruoskinta tai mikään S/M ei ole yleensä millään tavoin kiihottavaa, on pakko myöntää, että siinä vaiheessa kun hän komentaessaan napautti raipalla saappaisiin, sellaiset kuumat väreet meni vartaloni läpi. Olisin koska tahansa antanut hänen ratsastaa minulla vaikka raipalla komentaen.

Vierailija
12/16 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kaikki ain skulaa niinko pitäs.Oli nääs vaimo mukana

Vierailija
13/16 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naispoliisit ovat kauniita, hyvävartaloisia ja itsevarman oloisia. En tiedä miten juuri tällaiset naiset ovat hakeutuneet poliiseiksi, mutta kyllä ovat seksikkäitä, ja varmasti en laistaisi panemasta jos käskettäisiin.

Vierailija
14/16 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut (ja tietysti myös pannut) naisen kanssa, josta tuli myöhemmin poliisi.

Vierailija
15/16 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut (ja tietysti myös pannut) naisen kanssa, josta tuli myöhemmin poliisi.

Oon minäkin melkein

Vierailija
16/16 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta ulkomaisen armeijan reservin aliupseeria olen tuikannut. Tumma ja muodokas, jopa runsas, ei kuitenkaan viipyilevä.

Eikä myöskään Väyrysmäinen?