Miksi en pääse äityleihin?
Kommentit (16)
Lienette liian fiksuja hyväksyttäviksi. Ei mikään järjen jättiläisten ryhmä feissarimokien perusteella.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:44"]Lienette liian fiksuja hyväksyttäviksi. Ei mikään järjen jättiläisten ryhmä feissarimokien perusteella.
[/quote]
Voi olla. :D Ap
Ette te mitään menetä.
T.Äityli <3
Milloin muut on pyytänyt päästä ryhmään? Minä pyysin marraskuussa eikä vieläkään...
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:40"]Milloin muut on pyytänyt päästä ryhmään? Minä pyysin marraskuussa eikä vieläkään...
[/quote]
sama tääällä. Pari kaveriani hyväksyttiin juuri. Olen kade
Siellä on yksi yp, jota ei juuri huvita päästää lisää jäseniä sisään. Joskus harvoin innostuu ja päästää jonkun verran. Vanhat pyynnöt on hautautuneet pohjalle, kannattaa uusia pyyntö aina välillä.
Mun pyyntö hyväksyttiin pari päivää siitä kun sen laitoin. Pitäisikö se nyt sitten ottaa kohteliaisuutena vai ei :D
Mä laitoin pyynnön vuoden vaihteessa enkä oo päässy myöskään :(
Hahaa mä pääsin parin kuukaude odottelun jälkeen!
Tosin petyin vähä sisältöön. Vaikka on siellä hyvääki viihdettä.
Uutta pyyntöä vaan, ja kannattaa ehkä katsoa vähän et millainen profiilikuva on..?
On siistii ja hyviä tyyppejä. Harmi teidän puolesta jotka ette pääse.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:30"]On siistii ja hyviä tyyppejä. Harmi teidän puolesta jotka ette pääse.
[/quote]
Hahaha :D. Hyvä vitsi.
Terv. Äityli
Siellähän on monta tuhatta jonossa.. itse pääsin parissa päivässä kun muistin uusia pyynnön :) lapseton.
Muutama huomiohuora siellä on pitämässä show'ta
Mun kaveri ootti 2kk että pääsi, mutta itse pääsin parissa päivässä. Mikähän logiikka tuossakin muuten on :D
En minäkään!