Ensimmäinen kerta kun meinas pari poikaa jäädä auton alle
En vittu ymmärrä mistä ne yhtäkkiä ilmesty pyörillänsä auton eteen, kun tulin risteykseen missä vasemmalta tulijat väistää ja olin kääntymässä oikeelle.
Vaikka mulla nyt etuajo-oikeus olikin vasemmalta tuleviin nähden, niin katsoin että ketään ei näy. Ei autoja, ei jalankulkijoita.
Ja olin hetken pysähdyksissä.
Just kun lähin liikkeelle, ilmesty pari pikkupoikaa kovaa pyöräillen auton eteen ja onneks ehdin jarruttaa.
Vituttaa kun vaikka kuin varovqinen koittas olla, niin silti oli lähellä että vammautan pari lasta.
Tiedän ettei lapset osaa varoa autoja, mut aina ei tosissaan välttämättå huomaa ajoissa kun ovat niin hiton nopeitaki niitte vehkeittensä kanssa :(
Kommentit (2)
Niin...saattavat tahallaankin ottaa typeriä riskejä vaikka osaisivat liikkua liikenteessä.
Oli nuokin jo ehkä 10-12v, ei ihan ekaluokkalaisia enää.
Toinen poika hymyili leveesti ja mun ilme oli järkyttyny.
Hitto en tiedä miten pahasti menis mielenterveys jos vahingossa tappaa jonkun tuolla liikenteessä.
Monesti oon nähny miten kovaa tuollasessa risteyksessä autoilija kääntyy oikeelle. Ei edes vilkase vasemmalle kun tietää että muitten pitää väistää.
Onneks en kaasua ehtiny painaa ihan hirveesti mut lähellä se oli....
Voi ei :-( mä tiedän tän saman, mutta ne pojat ei tulleetkaan suojatieltä vaan yrittivät mennä mahdollisimman myöhään auton ohi 50 km/h tiellä. Muutama metri jäi väliä, luojan kiitos.