Käyttääkö tällaisia yöpaitoja muut kuin mormonit :D
Tai muut lahkolaiset?
Kommentit (23)
Mun mummolla on tuon tyyppisiä ja on ihan evankelisluterilainen.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:11"]
Mun mummolla on tuon tyyppisiä ja on ihan evankelisluterilainen.
[/quote]
Sama. Mutta mun mummolla helma on pidempi ja väritys riemunkirjava.
En tiennyt että tuollaisia edes myydään nykyään enää :D aika karmaiseva
Minä :D Olen tavallinen, parikymppinen nainen.
Onhan se aivan älyttömän ruma, mutta mukava kuin perkele!
On minulla mieskin. Miehen mielipidettä yömekosta en ole kysynyt. Mekko ei ole ainakaan toistaiseksi vaikuttanut seksielämäämme.
Hui vittu HAHHAHHAHA, oikein mummomekko
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:26"]Minä :D Olen tavallinen, parikymppinen nainen.
Onhan se aivan älyttömän ruma, mutta mukava kuin perkele!
On minulla mieskin. Miehen mielipidettä yömekosta en ole kysynyt. Mekko ei ole ainakaan toistaiseksi vaikuttanut seksielämäämme.
[/quote]
Miehes varmaan fantasioi simpsakasta pimusta jolla on kauniit alusvaatteet päällä. Sääli että joutuu tyytymään tuollaiseen "muumioon"
Mummot käyttävät, ja Pieni talo preerialla.
Siis miten nämä liittyy uskontoon / lahkoon? Mulla on mökillä nilkkapituinen yöpaita aina. Saunan jälkeen se toimii ns. oloasuna telkkaria katsoessa jne. Yleensä siellä on kylmempi, joten myös nukun sen kanssa.
Siis pointti oli nilkkapituinen puuvillainen yöpaita? Kyllä käytän. Miksi en käyttäisi? Ihan tuollaista ei löydy.
??? pitkää yöpaitaa vai ??? kyllä käytän
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:19"]En tiennyt että tuollaisia edes myydään nykyään enää :D aika karmaiseva
[/quote]
Uskontoihin kuulumattomalla äidilläni oli tuollainen 80-luvulla :D
Minä voisin käyttää talvella, täytyykin miettiä hankkimista. Asun kerrostalossa, mutta kuitenkin täällä on perhanan viileää talvisin, pihistellään lämmityksessä nähtävästi. Tuo sitäpaitsi vaikuttaa mukavalta päällä ja on sopivan peittävä, kun tuota nuorisoa pörrää täällä, niin ei tule "esiteltyä" itseään. Kiitos ap vinkistä. :) Btw, olen 41v. ateisti.
Mormoni? Olen sellainen mutta nukun nakuna. Mistä näitä järjenjättiläisiä oikein sikiää?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:28"]Hui vittu HAHHAHHAHA, oikein mummomekko
[/quote]
Pitää mummoillekin vaatteet olla :(
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:30"]Mummot käyttävät, ja Pieni talo preerialla.
[/quote]
Ai se talo eikä kenties sen asukit Laura Ingalls sun muut? :DD
Jenkeissä oli tavaratalossa tuommoisia yks osasto täynnä.
Mummollani on tuollainen, äidilläni Marimekon pitkä yöpaita, minä nukun alasti. Ollaan kaikki luterilaisia ja lapsia kaikilla.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:55"]
Tai muut lahkolaiset?
[/quote]
Aika ruma kuosi,mutta tuollainen olisi varmaan mukava kylmänä talviyönä :) Viimeksi lapsena tainnut olla tuon mallinen yöpaita,ei mikään hemaiseva hepene mutta käytännöllinen.Voisin hyvin käyttää tuollaista vaikka olen luterilainen.
Kyllä vain: se koko talo on kääriytynyt öisin tuollaiseen yömekkoon. Savupiipun päällä on pitsinen yömyssy. Shakaalit huutelevat jostain kaukaa, mutta huomenna alkaa uusi, ahkera päivä.
T. Se, joka kirjoitti Pieni talo preeriasta
Ei ole sitten ollut yöllä kylmä. Käsivarsien palelu on jotain kauheaa.