Miksi tupakoivaa äitiä(lapsen jo synnyttänyt)paheksutaan mutta isää ei?
Olen monesti törmännyt tämmöiseen. Ihan samalla tavalla se savu menee pennun naamaan, jos isä tupruttelee vieressä. Kaupungilla monesti mummut tulleet valittamaan mm. kaverilleni vaikka hän polttaisi 10 metrin päässä lapsestaan. Taas kun lasten isä on liikkeellä, ketään ei ole kiinnostanut vaikka polttaisi vaunujen vieressä. Miksi?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:43"]
No minä katson pahalla sukupuolesta riippumatta, jos polttaa lapsen vieressä. Itsekin poltan, mutten koskaan lapsen läsnäollessa. Ei ole paljoa pyydetty mennä muualle polttamaan.
[/quote]Elä valehtele! Parvekkeelta se sinun wt-savusi kantautuu taloyhtiön lapsukaisten (ennen) vaalenapunaisiin keuhkoihin.
Onneksi meidän taloyhtiössä on parvekeremontti niin ei ole tarvinnut haistella tupakkaa kuukauteen :D Voi kun sulkisivatkin nuo parvekkeet vaikka vuodeksi kokonaan.
t. Ei tupakoiva ap
Koska ennenvanhaan naiset ei polttanut eikä juonut alkoholia kuten miehet ja ihmiset ovat vanhanaikaisia.
Yleensä äiti viettää enemmän aikaa lapsensa kanssa ja on esim. päivisin päävastuussa lapsen hoidosta. Lisäksi oletetaan, että äiti on saanut tietoa ja ohjeita esim. neuvolasta.
Jos kyseessä on vauva, niin oletus on, että äiti imettää ja silloinhan polttamisesta kärsii lapsi. Jos ei imetä, niin johtopäätös on, että äidin itsekkyyden vuoksi lapsi saa korviketta (koska äiti mieluummin polttaa kuin imettää).
Isille myös sallitaan paljon "laajempi kasvatuskirjo", koska on kuulemma hienoa, että mies edes viettää aikaa lastensa kanssa.
No minä katson pahalla sukupuolesta riippumatta, jos polttaa lapsen vieressä. Itsekin poltan, mutten koskaan lapsen läsnäollessa. Ei ole paljoa pyydetty mennä muualle polttamaan.