Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yököt pinoon ;) ov

Vierailija
29.09.2006 |

Ketäs muita yökkösiä paikalla? Miten on yövuoro lähtenyt menemään? Mulla on ollut kaikenlaista pikkuhommaa koko ajan, nyt varmaan rauhoittuu. Opiskelija on kaverina joten voidaan yhdessä tehdä hommia. Seiskalta pääsee kotiin ja sit on vapaa vkl mökkeilyn merkeissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavasti on vuoro alkanut... Minulla pitäs valvoo 8 asti sitte nukkumaan ja 5 päivän vapaa edessä..:) kivaa! Nautin nukun ja retkeilen. Mulla ei oikeastaan mitään tekemistä koko yövuoron aikana.. oisko jotain ehdotuksia tekemisen suhteen... kiitos! ja hyvää loppu yötä sulle/teille.

t:yökyöpeli

Vierailija
2/6 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valvon vanhusten unta sisätautisella tutkimusosastolla. Ihan rauhallista nyt on, just kierrettiin huoneet. Eikös se aika kulu rattoisasti netissä surffaillen? Mä kattelin just kaikenlaisia musavideoita youtubesta :) t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kauhean raskasta, kun joutuu pitämään outoa vuorokausirytmiä: yöt valvotaan? Onnistuuko se päivällä nukkuminen ihan oikeasti?

Ihan mielenkiinnosta kyselen...

Vierailija
4/6 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan kotihoitoringissä lasta... kyllähän ne yöt alussa meni netissä surffaten mutta nyt ei enään meinaa keksiä tekemistä tai uusia sivuja.. saa ehdottaa jos on jotain mielenkiintoista.. t2

Vierailija
5/6 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä meidän osastolla on yleensä yöt rauhallisia, potilaat nukkuu pääosin. Jotain wc-reissuja tarvii avustaa tms mut ei mitään isompaa. Ehtii surffailla, lueskella, katsella tv:tä, tehdä käsitöitä jne. Mulla on yleensä vaan yks yö kerrallaan, max kaks. Hyvin jaksaa sen vertaiset. Mä en nuku ennen yövuoroa, en oikein osaa. Yön jälkeen kyllä nukuttaa makeasti, varmaan sais nukuttua kahteen-kolmeen, mutta pyrin nousemaan viim. yhden maissa ylös että saa rytmin taas käännettyä.

Vierailija
6/6 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 yötä ja 7 vapaata. Kyllä päivällä saa nukuttua ihan oikeasti (siis minä saan).

Vapaat kun alkaa niin menen joka yö kotona nukkumaan n.puolen yön paikkeilla ja aamulla normaalisti ylös 7-9 välillä!!