Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomasin että minulla ei ole mitään siistejä vaatteita talveksi.

Vierailija
04.08.2015 |

Viime talvena jotenkin taiteilin niillä mitä on, mutta en oikeastaan edes tykkää niistä.
Tykkään klassisesta tyylistä mutta silti rennosta. Ei mitään suorat housut+jakku yhdistelmää, ennemminkin farkut+jakku yhdistelmä on mun mieleen. Mekkoja/hameita en tykkää käyttää talvella kun en tykkää sukkiksista ja niissä myös palelee kun odottaa bussia ulkona.
En löydä sopivia mistään, tai löytyy mutta hirveään hintaan. Yläosia en löydä ollenkaan. En halua mitään tunikoita mutta en mitään makkarankuoriakaan.
Mitä suosittelette yläosien suhteen? Jotain on nyt saatava talveksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kierteleen kirppareita jos ei oo liikaa rahaa.

Vierailija
2/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa rahaa, mutta ei ole liioin aikaakaan.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisten vaatteiden etsiminen vie aina aikaa. Ei voi vaan mennä jonnekin liikkeeseen ja ostaa. Eikä kukaan voi oikein tietää mikä sulle sopii kuin sinä itse kokeilemalla.

Vierailija
4/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois neuletakit ja erilaisia topeja ja t-paitoja sinne alle?

Vierailija
5/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:26"]Miten ois neuletakit ja erilaisia topeja ja t-paitoja sinne alle?
[/quote]
Neuletakit ok, mutta ne topit sinne slle ovat ongelma. Suurin osa neuletakeista avoimia liehuhelmamalleja tai muuten vaan edestä avonaisia. En tykkää. Loput tiukkoja malleja tai vyöllisiä. Vyöt aina väärässä kohtaa mulle.
Ap

Vierailija
6/6 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapaidat tai neuletakit? Kokeile nettikauppoja, jos kaikki vaatekaupaut on jo koluttu.