Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaudenajan diabeteksesta

28.09.2006 |

Onko täällä muita joilla todettiin raskaudenajan diabetes kun odotti esikoistaan? Onko se uusiutunut kun olette odottaneet toista lastanne?? Kovasti mietityttää kun alkaa pikkuhiljaa tulemaan uudelleen vauvakuume, mutta toi diabetesjuttu mietityttää... Mulla todettiin se rv34 ja sain sen ruokavaliolla kuriin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa raskaudessa tuli myös diabetes, valitettavasti myös voimakkaampana. Ekassa raskaudessa pystyin ruokavaliolla pitämään sokerit kurissa, mutta toisessa jouduin insuliinille. Minulla oli kyllä jonkin verran ylipainoa toisen raskauden alkaessa, mikä varmaan oli edesauttamassa sokerin heilahteluja.

Mutta asian kanssa pärjää, ei kannata etukäteen pelätä!!

terv. eikkuemo

Vierailija
2/3 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa

Mulla kans ekasta (tyttö syntyi 11/05) raskausajan diabetes. ensin n. vko 30 tablettilääkitys ja muutama viimenen viikko insuliini.

Nyt toinen raskaus viikolla 19. Insuliini aloitettiin heti vko 10 kun oli niin korkeat arvot aina aamupalan jälkeen. Eli tuli voimakkaampana, kuin ekalla kerralla. Pitäis kyllä saada lääkkeet heti synnytyksen jälkeen pois, niinkuin ekalla kerralla.

Alttius tietysti nyt sitten on, joten jatko ei koskaan varmaa.

Mutta mielestäni, jos vauvakuume vaivaa, niin antaa mennä vaan. On paljon pahempiakin juttuja. Kyllä sen diabeteksen kanssa on nykyään aika helppo kuitenkin elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksistanne! Se on kyllä niin ikävää jos se uudelleen tulee, mut minkäs sille sitten voi! Ja onhan se totta että on sitä paljon pahempiakin juttuja, kait mä tästä piristyn ja oon ajattelematta asiaa sen kummemmin, se tulee sitten jos tulee.