Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies sanoisi sinulle ”olet seksuaalisesti suhteemme mies”

Vieras
06.03.2022 |

Miten sinä sen kokisit? Tulkitsisit?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulisi mieleen että olisin aktiivisempi osapuoli, siis haluaisin enemmän.

Vierailija
2/19 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittaisitko mielesi tai loukkaisiko?

Itse olen täysin rikki ja koen tulleeni nolatuksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajuaisi yhtään mistä on kysymys ja hämmentyisin täysin. Pyytäisin selvittämään mitä tarkoittaa.

Vierailija
4/19 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti mitä tarkoittaisi tuolla. Mua mies on sanonut vitsillä nymfoksi ja kyltymättömäksi, että mulle mikään ei riitä - haluan kuulemma niin usein ja monta orgasmia yhdellä seksikerralla. Ja pahoitin kyllä mieleni tuosta vaikkakaan ei tarkoittanut sitä pahalla. Olen halukas nainen ja kun saan hyvää seksiä niin tietysti haluan sitä lisää - kukapa ei. Miehelle riittäisi vähempikin. Mutta en siis ole sellainen että joka päivä pitäisi saada saati että monta kertaa päivässä. Ihan perus 2-4krt viikossa riittää. Ei minusta tuo ole mitenkään erityisen paljon mutta tietysti kun lukee esim täällä juttuja naisten haluttomuudesta niin siitä näkökulmasta tuo voi jollekin olla paljon.

Tarkoittiko sinun miehesi tuon kommenttinsa nimenomaan halukkuuden valossa vai miten?

Vierailija
5/19 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentää kirjoitti:

Loukkaantuisin.

Mua onkin samansuuntaisesti loukattu, koki itsensä riittämättömäksi, minun halukkaan naisen kanssa.

Vierailija
6/19 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) miehesi haluaisi sinun olevan mies

2) että olet mies

3) miehesi on bi/homo

Vierailija
7/19 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies raukka ei pärjää naisensa kanssa ja menee tyhmä vielä myöntämään sen loukkaamalla naistaan. Miehisemmät miehet tykkää haasteista ja haastavasta naisesta. Silloin seksissä on särmää ja vaihtelua. 

Itsekin voimakasluoteisen vikurin naisen kanssa naimisissa ja kesyttämiseen mennyt koko ikä. Siksi varmaan jäätiinkin yhteen ja pysytty. Nauttisin tuollaisesta naisesta koko rahalla. 

Vierailija
8/19 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole positiivinen asia, koska jos ajattelee naisen haluavan seksiä niin kuin mies, mitään ongelmaa ei olisi. Se on vissiin tyypillinen suomalainen nainen mielestään ja nainen on se mies eli mies ei haluaisi antaa ja nainen haluaisi aina.

Vierailija
9/19 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentää kirjoitti:

Miksi olet rikki ja nolattu siksi, että miehesi on törppö? Sehän on hänen häpeänsä, ettei ole tuon vertaa älyä. Ja mitä ihmettä tuo muka edes tarkoittaa? 

Minä olisin suuttunut ja kunnolla, jos tarkoitus oli loukata - "olet liian aktiivinen, haluat liikaa seksiä" - sillä olisi harmittanut, että olen tuhlannut aikaa moiseen tyyppiin. 

Jos teillä on lapsia ja perhe, niin tilanne on tietysti hankalampi. Miksi mies haluaa loukata tai miksi on noin ajattelematon. Haluaako erota, mutta ei saa sanotuksi, vaan käyttäytyy sen sijaan törkeästi? Mistä voi olla kyse, me emme voi täällä tietää.

Vierailija
10/19 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän hän mahtaa tarkoittaa sanomallaan...

Itsekkyyttä, aktiivisuutta, esileikkiä vai mitä? Käännätkö kylkesi ja alat nukkua oman orgasmin jälkeen? Vai odotatko että kun vedät 'sen' esiin katsoessasi lätkää/leffaa, niin hän on heti innoissaan suuseksistä. Aika vaikea ottaa kantaa pelkkään yhteen lauseeseen.

Vierailija
11/19 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuosta niin hätkähtäisi koska nykyisessä suhteessa olen tavallaan se stereotyyppinen mies. Vonkaan, vihjailen yritän virittää tunnelmaa. Osa torjutaan vedoten ties mihin. Ollut enemmänkin hauska vitsi meidän kesken. Toki välillä mietin onko tämä kivaa puolisolleni kun ahdistuu ettei minulle riitä mikään.

N40

Vierailija
12/19 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit tai jätit tekemättä?

Vierailija
13/19 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Tuosta on vaikea tietää onko se sanottu pos, neg vai neutraalissa mielessä. Joskus kai mies voi kaivata enemmän virittelyä kuin nainen. Ja sehän vaan on hienoa, jos nainen on aktiivinen ja aina virittelemässä miestä.

Vierailija
14/19 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ole tyytyväinen äläkä valita!

Minä olisin jos vaimoni hellisi ja lähentelisi ja vikittelisi ja viettelisi minua väsymykseen saakka.

Vierailija
15/19 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin tuon haasteena, en loukkauksena. Nainen haluaa määrätietoisuutta ja sanoittaa tarpeensa. Jos dominoivat otteet eivät ota sujuakseen tai et syty alfailusta, ota mukaan toinen mies, joka vie ja antaa naisesi vikistä. Voit olla asetelmassa stag tai aisuri sen mukaan, mikä vastaa omia tarpeitasi. Kumppanisi on avannut keskustelun, joka ennakkoluulot unohtamalla voi johtaa täysin odottamattomiin kokemuksiin.

Vierailija
16/19 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) miehesi haluaisi sinun olevan mies

2) että olet mies

3) miehesi on bi/homo

4) dadaismi on 1900-luvun alun kirjallinen tyylisuuntaus.

Vierailija
17/19 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin jos vaimoni hellisi ja lähentelisi ja vikittelisi ja viettelisi minua väsymykseen saakka.

Ymmärsitkö oikein, että ilmeisesti suhteen mies ei arvosta sitä että nainen hellii, lähentelee, vikittelee ja viettelee. Jos nyt miehen sanomiset on tässä oikein tulkittu. Minulla sama tilanne ja harmittaa ihan todella paljon kun mies yleensä aina torjuu kun yritän vähääkään lähestyä tai sanon että haluttaisi.

Vierailija
18/19 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsitkö oikein, että ilmeisesti suhteen mies ei arvosta sitä että nainen hellii, lähentelee, vikittelee ja viettelee. Jos nyt miehen sanomiset on tässä oikein tulkittu. Minulla sama tilanne ja harmittaa ihan todella paljon kun mies yleensä aina torjuu kun yritän vähääkään lähestyä tai sanon että haluttaisi.

Aloitusta ei voi ymmärtää sen loogisten puutteiden vuoksi.

Vierailija
19/19 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa strap-on:ia peräluukkuunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan