Kiitoslahja pankkineidille?
Mun henkilökohtainen pankkineuvoja on ihana ja auttaa tosi paljon aina kaikenlaisissa asioissa ja olen hänen kanssaan tehnyt monet kaupat. Onko soveliasta viedä jotain lahjaksi seuraavaan tapaamiseen kun haluaisin? Tarkoitan jotain pientä kuten kukkia tai suklaata.. Vai onko pankeilla joku lahjomattomuussääntö?
Kommentit (11)
Voisko joku vastata asiallisesti?
Ap
Voit viedä. Itsekin vien aina silloin tällöin ja jos joku kieltäytyy henkilökohtaisesti ottamaan vastaan, sanon, että vie kahvipöytään. Suklaa ja kukat on hyviä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 08:27"]
Hei mieti nyt oikeesti vähän XD
[/quote]
Aidot Av:n ylipainoiset extra D:n kupit.
Kohta oot kuitenkin vaatimassa lahjojasi takaisin (vrt. Säde-keräys) kun korot laskee. Älä ole tyhmä , saavat palkan työstä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 08:41"]
Kohta oot kuitenkin vaatimassa lahjojasi takaisin (vrt. Säde-keräys) kun korot laskee. Älä ole tyhmä , saavat palkan työstä.
[/quote]
ei mersua tarvi antaa.
mä annoin likööripullon kun mun pankkivirkailija auttoi asuntolainan kanssa
oli tyytyväinen.
Itse en veisi. Lämpimät kiitokset on tarpeeksi hyvä.
Minäkin ajattelin viedä jonkun paremman konvehtirasian erääseen liikkeeseen, jossa sain hyvää palvelua vaikeassa tilanteessa. Monella olisi palanut käämi, mutta nämä jaksoivat hoitaa asiani asiallisesti loppuun asti.
En ehkä veisi mitään syötävää, koska saaja voi olla allerginen/ei tykkää siitä niin tulisi lahjan saajalle vähän vaivaantunut olo. Ja kyllä mulle muutenkin tulisi vaivaantunut olo, jos joku asiakas toisi mulle lahjan vaan siksi, kun hoidan työni hyvin ja olen ihmisläheinen, kun Suomessa ei oikein ole tuollaista lahjanvientikulttuuria. Mutta sitten taas vaikka Kreikassa asuessaan anoppini vei aina lääkärilleen jonkun kakun mukana ja siellä se oli ihan normaalia.
Et jumankaut oo tosissas XD