Olen elämässä hukassa.
Mulla on todettu epävakaan persoonan oireita.. oon turhautunut masentunut.. ahdistunut.. agressiivinen.. ei ole elämässä ketään kun perhe.. .ei ole parisuhdetta. ei ole kavereita.. työpaikka ja paljon velkaa.. mitä tehdä?
Kommentit (16)
Syön venlafaxin 150 mg.. mutta voin huonosti kun olen aina yksin.
Tuntuu ettei ihmisiä kiinnosta tällänen ihminen.. että mulle on sanottu kuole pois.
Ehkä mun ei oo tarkotus olla tässä elämässä... koska mä oon vähän erilainen kun muut.. ja ei oo kavereita ja mitään elämää.
Mä en halua lapsia.. en kelpaa naisille.. mulla ei oo riittävästi kiinnostavia juttuja että saisin alemman tason lihavan naisen. .mitä voin tehdä?
Aivan varmasti saat asiat kuntoon! Ehkä et vielä tänään, tällä viikolla tai edes tänä vuonna.
Mutta loppuviimeksi asiat järjestyvät aina!
Mikäli sinulla on päihdeongelma, jota et ole valmis hoitamaan, silloin tilanne on eri.
Ei ole alkoholi ongelmia ei huume.. käyn töissää.. mutta miksi monet muut normaalit miehet kelpaa naisille?
Jos käytät alkoholia, niin jätä se kokonaan pois. Se lisää ahdistusta, vaikka antaa hetken helpotuksen.
Käy kävelemässä ja liikkumassa luonnossa sellaisia reittejä, missä on maisemia ja vähän vaativampaa maastoa, sillä jos yksin ollessasi koet tyhjyyden tai ahdistuksen tunteita, niin pientä ponnistelua vaativa kävely saa ajatukset rauhoittumaan.
Anna itsellesi lupa olla vaan, vaikket tekisi mitään tuotteliasta tai hienoa.
Sinulla on oikeus hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet. Aivan jokainen on epätäydellinen ja jokainen tekee virheitä. On ok sanoa: tein virheen ja aion ottaa siitä opikseni. Sinun arvosi ihmisenä ei riipu siitä, miten täydellinen olet.
Ulkoinen kauneus, rikkaus, parisuhde ja muu voivat kyllä tasoittaa ihmisen tietä kyllä paljonkin. Mutta ei parisuhdekaan tee kenestäkään onnellista jos paha olo on ollut sisimmässä jo ennen sitä. Perusonnettoman ihmisen ei pitäisi etsiä kumppania ennen kuin on saanut ammattiapua.
Jos olet saanut usein ihmisiltä ikävää kohtelua ja liian vähän kannustusta, sinulla voi olla olo, ettet ole "mitään". Tosiasiallisesti sinä olet paljon enemmän kuin muiden mielipide. Ehkä sinun pitää selvittää sitä, kuka sinä oikeasti olet.
Jos sinua on kohdeltu henkisesti tai fyysisesti kaltoin tai olet elänyt ympäristössä jossa näit kaltoinkohtelua ja ne asiat ovat jääneet selvittämättä, sekin voi jättää elämänmittaisen varjon.
Netti on nykyään täynnä kaikenlaisia itsehoitovinkkejä ja rentoutusharjoituksia yms. Minun mielipiteeni on, että jos ihminen on rikottu jossain vaiheessa, niin eipä noista (eikä mistään muustakaan selviytymiskikasta) ole hyötyä ennen kuin on saanut käydä läpi oman elämänsä ja etenkin ne vaikeat kokemukset jonkun ammattiauttajan kanssa. Jokaisen pitää saada muodostaa itse oma tarinansa ja myös surra mahdolliset surut, joita ehkä on joutunut koko ikänsä torjumaan.
Monesti on kyse ihan siitä, että epäterveissä ihmissuhteissa kasvaneena ei vielä aikuisenakaan tiedä, mikä on ihmissuhteissa normaalia vuorovaikutusta ja mikä ei. Oma elämäntarina voi myös tuntua kuin joltain palapeliltä, mitä ei mitenkään saa koottua järkeväksi kuvaksi. Ikään kuin itse ei ymmärrä, miksi asiat ovat menneet pieleen, vaikka yrittänyt saada niitä toimimaan hampaat irvessä. Voi olla tunne, että aina on uusi umpikuja vastassa. Silloin oikea suunta on mennä vaikka työterveyshuollon kautta pyytämään apua ja tukea. Siis ei pelkkää lääkereseptiä vaan vaikka psykologin keskusteluaikaa.
Kuule Allu. Jo useampi vuosi sinulle on vastattu sekä täällä että Suomi24-palstalla mikä on vikana.
Tehtailet aina uusia ja uusia ruikutusketjuja etkä ota kuuleviin korviisi mitä sinulle sanotaan. Kuinkahan monta sataa aloitusta olet tehnyt näillä kahdella foorumilla näitten vuosien ajan!
Kukaan täällä ei voi muuttaa sitä että olet heikkolahjainen etkä kykene normaaliin kanssakäymiseen ihmisten kanssa. Kukaan täällä ei voi mitään sille että naiset eivät sinusta kiinnostu eivätkä sinua halua, olet sitten vaikka miten pitkä ja iten "ihan komee".
On moneen monituiseen kertaan sanottu että normaali terve nainen haluaa normaalin terveen miehen, mitä ihmeellistä siinä on?
Kysy siltä terapeutiltasi mikä on vialla jos nyt ylipäätään siellä edes enää käyt. Hukkaan heitettyähän tuo näyttää olevan.
No sitten tapan vaan suoraan itseni.. hyvää jatkoa.
mä en halua mitää vammaista naista koskaan ja kiinalaista. Käyn vaa töissä ja ei ole mitää alkoholia ongelmia naiset ei vaa koskaa musta kiinnostu.. mä en ees yritä enään.
Emmä jaksa enää kovin kauaa elää kun oon niin yksinäinen ja voin pahoin ja elämässä ei oo mitää ku ei saa läheisyyttä ei seksiä ei mitään ku ei naisille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuule Allu. Jo useampi vuosi sinulle on vastattu sekä täällä että Suomi24-palstalla mikä on vikana.
Tehtailet aina uusia ja uusia ruikutusketjuja etkä ota kuuleviin korviisi mitä sinulle sanotaan. Kuinkahan monta sataa aloitusta olet tehnyt näillä kahdella foorumilla näitten vuosien ajan!
Kukaan täällä ei voi muuttaa sitä että olet heikkolahjainen etkä kykene normaaliin kanssakäymiseen ihmisten kanssa. Kukaan täällä ei voi mitään sille että naiset eivät sinusta kiinnostu eivätkä sinua halua, olet sitten vaikka miten pitkä ja iten "ihan komee".
On moneen monituiseen kertaan sanottu että normaali terve nainen haluaa normaalin terveen miehen, mitä ihmeellistä siinä on?
Kysy siltä terapeutiltasi mikä on vialla jos nyt ylipäätään siellä edes enää käyt. Hukkaan heitettyähän tuo näyttää olevan.
Joo mä olen sekopää psyykehullu epävakaa... ja yksinäinen. ei halua ei.. se on huomattu.. olen naisille ilmaa vaikka yrittäisin 100000 naista.. ei ketää kiinnostu
Jos olisi voimia niin tekisin itsemurhan, mutta ei vain sitä löydy.
Antaa olla tää koko ruikutus ja kaikki ketjut ja kaikki ihmiset. Huomenna töihin ja unohdan ikuisesti naiset. Heido.
Mene hoitoon ja syö lääkkees. Muuta neuvoa ei tule.