Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yasmin ja raivokohtaukset!

Vierailija
03.08.2015 |

2 viikkoa olen syönyt kyseisiä pillereitä, ja olen aivan skitsona kaikesta. Mua nykyisin vituttaa koko ajan ja eipä seksiäkään tee mieli. Onko muita keille tullut ko.pillereistä agressiivista oloa? Tänään heitin lautasen seinään ihan pikku jutusta (ei ole yhtään mun tapaista)

Tasoittuuko nämä olot vai lopetanko pillerit nyt suoraan?

Kiitos.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
2/15 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa vähän samanlaisia oloja ja lopetin heti kuukauden jälkeen ne. Olo parantu melkein heti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kans välillä, muutenkin vitutti eikä juuri tehnyt mieli seksiä. Lopetin puolen vuoden jälkeen, elämänlaatu parantunut kummasti.

Vierailija
4/15 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kyllä mitään e-pillereitä. Mulle on määrättä vaikka mitä merkkiä ja ei yksikään sopinut. Tuo yasmin oli pahin. Muistan itsekkin sen vitutuksen ja masennuksen, olin vielä niin väsynytkin koko ajan. Ei enää ikinä kiitos

Vierailija
5/15 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut Yasminit yli 5 vuotta ja välissä ollut melkein vuoden taukokin mutta ei ole ikinä ollut mitään oireita. Musta tuntuu että pillereillä mun oloni on päinvastaisesti paljon tasaisempi menkkojen aikaan kuin ilman. Menkkakivutkin katoaa täysin ja iho on parempi Yasmineiden kanssa. Eli itsellä todella positiivinen kokemus. 

Harmi jos ei sulle sovi, kannattaa kyllä lopettaa tai vaihtaa eri pillereihin jos on pahat oireet. 

Vierailija
6/15 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pitäisi syödä 3kk niin huomaa vasta sen oikeen vaikutuksen kun hormonit tasoittuu tai jotain vastaavaa. Mut söin itekin joskus Yasminia, ja sain kokoajan itkukohtauksia niin lopetin ekan kk jälkeen. Yasminissa on kai tosi paljon niitä hormonei 

Vierailija
7/15 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa ne pillerit ja keksiä jotain muuta tilalle..

Vierailija
8/15 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä meni eka kuukausi vähän sumussa ja saatoin skitsota ihan pienistä jutuista (ihme ettei mies jättänyt:D). Mutta sitten kroppa tottui ja mielikin palautui normaaliksi.

Vierailija
9/15 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä ehkäsy, ei paljo niiden aikana seksiä tehnyt mieli!

Vierailija
10/15 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli aina tyhjennysvuoto ennen taukoviikkoa, vaikka ikinä en edes yhtä pilleriä unohtanut ottaa. Positiivisen raskaustestin jälkeen lopetin syömisen. Että näin.

Vierailija
11/15 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli aluksi mielialanvaihteluita, mutta nyt ne ovat tasoittuneet. Olen tosin masentunut nykyään (ollut useita vuosia), haluaisin lopettaa pillerit hetkeksi ja kokeilla, muuttuuko mieliala. Tuntuu hullulta, että pillerit voisivat aiheuttaa masennusta mutta teen mitä vaan, että paranen masennuksesta.. Aina kannattaa yrittää.

Vierailija
12/15 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:21"]Minulle tuli aluksi mielialanvaihteluita, mutta nyt ne ovat tasoittuneet. Olen tosin masentunut nykyään (ollut useita vuosia), haluaisin lopettaa pillerit hetkeksi ja kokeilla, muuttuuko mieliala. Tuntuu hullulta, että pillerit voisivat aiheuttaa masennusta mutta teen mitä vaan, että paranen masennuksesta.. Aina kannattaa yrittää.
[/quote] kannattaa lopettaa ne. Mä olin kanssa todella masentunut ja jopa itsemurhaa mietin useasti. Lääkäri kysyi ehkäisystä ja käski lopettamaan ne. Niistä pillereistähän ne johtu. Nyt olen taas onnellisempi kuin ikinä

Vierailija
13/15 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sit tarkkailla jalkoja, riski veritulppaan on aikas paljon korkeempi ensimmäisinä kuukausina. Laskee siitä hiukan myöhemmin, mutta riski on silti aina suurempi kuin ihmisen joka ei käytä.

Vierailija
14/15 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yasmin netistä – sisältää sähköisen reseptin -  https://hespac.com/yasminfi.htm Itselläni käytössä oli useita vuosia Yasmin-pillerit enkä kyllä muista, että itselläni olisi ollut minkäänlaisia sivuoireita.

Vierailija
15/15 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli aluksi mielialanvaihteluita, mutta nyt ne ovat tasoittuneet. Olen tosin masentunut nykyään (ollut useita vuosia), haluaisin lopettaa pillerit hetkeksi ja kokeilla, muuttuuko mieliala. Tuntuu hullulta, että pillerit voisivat aiheuttaa masennusta mutta teen mitä vaan, että paranen masennuksesta.. Aina kannattaa yrittää.

Sanon tämän ihan ystävänä, mutta ei ne meilialahommat välttämättä ole loppuneet, sinä olet vain kerennyt tottua niihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan