Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada mies vähentämään juomista?

Vierailija
16.08.2008 |

Mun mies juo joka päivä ja sanoo ettei oo alkoholisti (juo vaan iltasilla, ei siis alota heti aamusta, on kuulemma sen merkki ettei alkoholisti)... Sain olemaan yhden päivän juomatta ku syyllistin et voisitko tänään olla juomatta kun joka päivä oot juonut ja etten haluu meidän lapselle juoppoisää... mut oon huolissani et jatkaa vaan juomista ja kohta ei onnistu olemaan edes sitä yhtä päivää juomatta.. Siis joutuu tietty pakosti olemaan juomatta työnsä poulesta mut nyt lomalla. Määrät välillä ei hirveitä mut onhan se alkoholistin merkki jos joka päivä juo edes sen yhden?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on työssään todella hyvässä asemassa työnsä hoitaa hyvin ei ole ollut poissa töistä alkoholin takia, mutta viikonloppuna menee kaljaa ja myös viikolla ja olen itse lopen kyllästynyt kaljan ympärillä pyörivään vapaa-aikaamme. mikään ei ihmistä raitista muu kuin oma tahto ja välillä tuntuu että miehelleni olisi ihan sama missä minä ja pojat olisimme viikonloppuna koska mieheni ei tarvitse seurakseen muuta kuin kaljaa...

Vierailija
2/5 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lopettaa tai ainakin vähentää rutkasti, jos perhe on tärkeämpi. Jos valitsee juomisen, niin annat lähtöpassit.

Vierailija
4/5 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän rahanne siinä menee nautintoaineisiin

Vierailija
5/5 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että saa juoda korkeintaan 2 annosta vuorokaudessa, perjantaina vois olla max. 3 annosta. Sen jälkeen saa juoda vettä janoonsa.