Söpöstelytalvitakit - mistä löydän?
Olen yrittänyt etsiä kauniita, ns. parempia talvitakkeja vuoden vanhoille kaksosilleni, mutta enpä ole löytänyt. Jos tiedät hyvän nettikaupan, josta söpöjä talvitakkeja saisi, niin kerro! Tai jos sinulla on myydä sellainen, tytölle kokoa 80cm tai pojalle 86cm, niin annahan kuulua itsestäsi.
Lapsilla on jo kierrätyshaalarit, joten jotain todella söpöä takkia etsitään!
t. natiaistenmamma
Kommentit (6)
...espritillä on tytöille vaaleanpunainen duffeli, aivan syötävän suloinen, mutta hinta 60e on toistaiseksi saanut minut olemaan ostamatta sitä.
Ainakin espritin nettikaupasta varmaan löytyy.
Sellon Bobossa oli pienelle pojalle sellainen lentäjäntakkimallinen feikkinahkatakki (vesipestävä). Kulutettua mustanpuhuvaa nahkaa ja olisikohan kauluksissa ollut teddyä tms pörröistä (mä olen tosi hyvä kuvailija; aina ollut ;). Oli pienten poikien puolella, joten kokoja max 92cm. Hinta taisi olla 60e tietämillä. Zarassa oli samantyyppinen (ja keskimäärin samanhintainenkin), muttei materiaaliltaan yhtä kivan tuntuinen. Samaisessa Bobossa oli myös nätti kelsitakki pojalle Mayoralilta.
...kukkuluuruu.net
On ainakin tytöille takkeja, mutta pojat on näköjään unohdettu ;(
Mulla olisi pojalle ruskea H&M:n duffeli kokoa 86cm. Menee vielä juuri ja juuri meillä pojalle, mutta olen ostamassa huutiksesta uutta isompaa, joten tuo joutaisi myyntiin. Tytölle on ainakin kivoja takkeja H&M:n kuvastossa ja Lindexiltäkin bongasin kivan. Meille mahtuu vielä viime talven hienostelutakki, niin en tarvinnut sitä ostaa.
Jos kiinnostaa, laita postia clefairy77@netti.fi. Laittelen sitten vaikka kuvaa tulemaan.
on lastenvaateliike, jossa kauniita vaaleanpunaisia villakangastakkeja. En muista nyt liikkeen nimeä, mutta se on siinä PO.P:n vieressä. Muistaakseni siellä oli myös tyttöjen tekoturkkeja.
Tintulta löytyy myös kivoja takkeja (tinttu.com).