ONKO SWIFT HOTELLI TURVALLINEN (HABBO RETRO)
Tekisi mieli kokeilla mutten tiedä turvallisuudesta, kokemuksia?
Kommentit (40)
Oon joskus pelannut sitä mut se vaikuttaa kyl vähän epäilyttävältä
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:41"]
Oon joskus pelannut sitä mut se vaikuttaa kyl vähän epäilyttävältä
[/quote]
Okei, kiitos :)
Ap
Swifthotelli on luotettavn habbo retro tällä hetkellä! :) ei muutakun kaikki sinne!!
en liotaissi koska tietokone laittaa viestejä siitä ette ikannattaisi
http://bubbohotelli.com/ Samantyyppinen, kuin Swift, mutta paljon turvallisempi ja mukavampi.
Kaikki retrohotellit ovat epäturvallisia ja jos sorrut yhteenkin niistä, et pääse addiktiosta pois moneen vuoteen. Kannattaa harkita ennenkun aloitat retrohotellit. Ne ovat kuin huume joka laskee sinun sosiaalisia kykyjä ja sinusta tulee "nörtti".
Ei ole turvallinen sillä swifthotellissa salasanat tallennetaan salasanat tietokantaan niinsanottuna "plain textinä" eli siis pelkkänä tekstinä, retroissa taas on trendikästä että tietokantoja varastetaan ja swiftinkin tietokanta on varastettu jo ainakin 5 kertaa ja joka kerta pistetty jakoon, eli kaikki käyttäjien tiedot on salasanaa myöten jaossa.
Lisäksi en suosittele käymään sivuilla ilman _HYVÄÄ_ virustorjuntaa sillä swiftin omistaja pyrkii tienaamaan sijoittamalla huonomaineisien sivujen mainoksia sivuilleen, osa mainoksista käyttää flashia joten ne voivat asentaa esimerkiksi vakoilu- ja haittaohjelmia tietokoneellesi.
HEI OSAAKS KUKAA SANOO MIKS KONE EI PÄÄSÄT SWIFT ET SIINÄ TULEE SE MUSIIKKI JUTTU JA SIT EI TAPAHU MITÄÄ 20 MIN TAI ENMPÄÄN
Swift Hotelli ei ole turvallinen, omistaja on jakanut salasanoja ja tehnyt palveluestohyökkäyksiä (DoS) pelaajiinsa.
SELAIN VAROITTAA SWIFT HOTELLIN NETTISIVUA HUIJAUKSEKSI!!! EI KANNATA
No mitä vittua nyt taas =D Tääl on kaikki swiftvihaajat/bannit saaneet henkilöt huutamassa (?) Swift on siis luotettavin ja suosituin habboretro tällä hetkellä, joten kannattaa tulla kurkkaamaan.
Tervetuloa Sienihotelliin!
http://sieni.pw/
Hotelli toimii R63 muodossa, hotellissa laaja katalogi josta löytyy kaikki tarvittavat tavarat jokaiselle. Hotelli tulee pyörimään 24/7.
Hotellissamme tulee olemaan yksi ainoa VIP, tällä tavoin jos haluat tukea hotelliamme toivomme että teet sen VIP ostolla! VIP ei ole pakollinen kenellekkään hotellissa. Sienihotellissa voit toimia ihan hyvin ilman sitäkin ja ostaa tavaroita katalogista ilmaiseksi.
Sivustoa tullaan varmasti muokkaamaan vielä enemmän jatkossa käyttäjäystävällisemmäksi. Jos sinulla tulee jotain kysyttävää ota yhteys clientissä henkilökuntaan. Tunnistat henkilökunnan jäsenen staff- merkistä!
Toivomme kaikille oikein mukavia hetkiä Sienihotellissa!
on turvallinen, ja salasanoja ei tallenneta plain tekstinä vitun retu.
Peak Hotelli on turvallisin habbo retro.
ite kun olin kyseisellä sivulla jouduin raiskatuksi jonka takia asun nykyään kadulla ja käytän huumeita ja olen vasta 14v suosittelen kaikille.
olen pelannut swifthotellia jotai kaks vuotta ja mitää viiruksia tai tällast ei o tullu ni ihan turha väittää ettei ois turvallinen
up