Te, jotka käytte p*skalla ovi auki..
Ja asutte puolison kanssa. Miksi teette niin? Miksi ovea ei voi vaan sulkea?
Kommentit (10)
Koska tykkåän huudella miehelle samalla kun oon paskalla. En oo niin rajoittunu ku sinä.
Koska koira rupeaa haukkumaan, jos joku on huoneistossa suljettujen ovien takana.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:45"]
Koska tykkåän huudella miehelle samalla kun oon paskalla. En oo niin rajoittunu ku sinä.
[/quote]
En nyt sanoisi rajoittunut. En vaan halua paskanhajua leviävän muualle kämppään enkä myöskään haluaisi haistella toisten paskoja.
Mitä huutelet? Antaisit nyt miehellesi edes sen verran rauhaa.
Joo, mäkin usein juttelen miehelle samalla, pyydän joskus mukaankin. Samoin mies puhuu mulle ja saatan mennä silloinkin vessaan. Se, että toinen on kakalla ei muuta mitään. Ainoastaan tamponin vaihdan yksityisyydessä (tosin ovi voi silloinkin olla auki), mutta en tykkää, että toinen katselee.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:47"]Koska koira rupeaa haukkumaan, jos joku on huoneistossa suljettujen ovien takana.
[/quote]
Onneksi mulla ei koiraa...
Mulle paskominen on ainakin ns omaa aikaa ajatuksineen päivineen, en mä halua että mies selittää mulle silloin jotain :D ärsyynnyn jos pitää huudella suljetunkin oven takaa.
meillä on myös rapun ovi auki vessan oven lisäksi koska meillä ei ole mitään salattavaa...
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:47"]
Koska koira rupeaa haukkumaan, jos joku on huoneistossa suljettujen ovien takana.
[/quote]
Meillä taapero. Siis ei hauku vaan parkuu.
Laitan kyllä yleensä kiinni, mutta jos on vaikka juttu kesken tai tarkoitus oli käydä pissalla, mutta tulikin kakka (!), niin ovi voi olla aukikin. Mies saattaa joskus pyytää kakkarauhan jos häärään jotain pyykkiä yms. Ihan ok.
Me käydään kaverin kanssa myös paskalla ovi auki. t. 2