vanaha akka pohjosesta haluasi kirjoitella muiden vanhusten kanssa
eli viittäkymmentä " lähestyvä" ekaluokkalaisen, neljäsluokkalaisen ja lukiolaisen äiti haluaisi kirjoitella kaikenlaisesta varsinkin muiden iäkkäämpien äitien kanssa. tykkään kirjoitella sähköpostia lähelle ja kauemmas, lukea kaikenlaista, katsoa lähinnä dokumentteja telkkarista jne jne. olen töissä ja elämme normaalia perhe-elämää, mitä allergiat hieman rajoittaa tai on opettanut elämään eri tavalla, eli esim kotieläimiä meillä ei ole, ei tule eikä edes kylään ikäväkyllä sisälle asti pääse (mutta ne allergeenit ei luojankiitos meileissä lentele)
Kommentit (5)
lapinakka:
eli viittäkymmentä " lähestyvä" ekaluokkalaisen, neljäsluokkalaisen ja lukiolaisen äiti haluaisi kirjoitella kaikenlaisesta varsinkin muiden iäkkäämpien äitien kanssa. tykkään kirjoitella sähköpostia lähelle ja kauemmas, lukea kaikenlaista, katsoa lähinnä dokumentteja telkkarista jne jne. olen töissä ja elämme normaalia perhe-elämää, mitä allergiat hieman rajoittaa tai on opettanut elämään eri tavalla, eli esim kotieläimiä meillä ei ole, ei tule eikä edes kylään ikäväkyllä sisälle asti pääse (mutta ne allergeenit ei luojankiitos meileissä lentele)
ja osoitehan oli lapin_akka@hotmail.com
on Yahoossa sähköpostilista jonne voi liittyä. Muistaakseni sivu on tässä sijainnissa: groups.yahoo.com/group/Mammaklubi40
Sieltä voit halutessasi löytää minun ainaiset marinat ;o) ja parinkymmenen muun mammelin iloiset kuulumiset
t stella
vaan ihan oikeasti ihan vaan kahdenkeskinen kirjeenvaihto joka antaa minun mielestä paljon enemmän kun siinä voi keskittyä siihen keskinäiseen keskusteluun. Ihan samahan se on kun jossakin isossa laumassa keskustellaan jostakin, onko se sitä että jotkut keskustelee ja jotkut kuuntelee vai onko sielläkin sitten että on niitä kahden kolmen keskusteluryhmiä (jotka silloinkin sipisee kun puheenjohtaja yrittää johtaa teemakeskustelua).
eikä minulla ole aikaa joka päivä lukea noita palstoja vaan kirjoitella oman tahtini mukaan ja vastata saamini meileihin ihan henkilökohtaisesti tälle henkilölle eikä ympäripyöreästi kymmenelle muullekin jos ei kaikkea haluakaan/osaakaan kaikille kertoa. Meissä o niin monenelaisia että ei kaikkien ihmisten kanssa edes oikeassa elämässä samalla tapaa ja samoilla sanoin keskustele eikä täsmälleen samoista asoista vaikka voikin juttu luistaa luistavasti hyvin monenlaisten ihmisten kanssa
stellanocturno:
on Yahoossa sähköpostilista jonne voi liittyä. Muistaakseni sivu on tässä sijainnissa: groups.yahoo.com/group/Mammaklubi40Sieltä voit halutessasi löytää minun ainaiset marinat ;o) ja parinkymmenen muun mammelin iloiset kuulumiset
t stella
nostan tätä ja ihmettelen että eikö kukaan halua kirjoitella. kai tämänkin ilmoituksen joku " aikuinenkin" ihminen on lukenut vai mitä nuo kaikki 160 lukijaa on...
En tiedä olenko vanaha akka, mutta sentään 35 vee;-). Kolmen lapsen äiti (9,7, ja 5) ja eronnut, kohta ehkä uusiin naimisiin menevä ja samalla kaksi poikaa lisää saava äitiehdokas..jos haluat kirjoitella ja tutustua, osoite on takaboxi@gmail.com. Odottelen:-)!
L