Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita mammoja, jotka näyttää vaatteet päällä ihan

Vierailija
03.08.2015 |

kivoilta, mutta bikineissä aika pahalta? Kesällä aina sama ongelma, suorastaan vituttaa lähteä rannalle arpien ja mahamakkaran kanssa bikineissä. Uimapuku imartelee vielä vähemmän. Oletteko harkinneet plastiikkakirurgiaa, esim. vatsanahan kiristystä? Harrastan liikuntaa 4-5x/vko, mutta eipä tuo röllykkä mihinkään katoa :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ulkonäkö on tärkeintä elämässä ni olishan se varmaan kamalaa.
viiden lapsen 53 v äiti nytkin bikineissä

Vierailija
2/3 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:53"]

jos ulkonäkö on tärkeintä elämässä ni olishan se varmaan kamalaa. viiden lapsen 53 v äiti nytkin bikineissä

[/quote]

Ulkonäkö ei todellakaan ole mulle maailman tärkein asia. Mutta ärsyttää, kun kaikki viat tulevat juurikin bikineissä niin selvästi esiin ja sitten on epärento olo siellä rannalla. Joka kesä olen monta kertaa rannalla ja kylpylöissäkin käyn, mutta en pysty nauttimaan täysillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hirvitti katsoa itseäni kaupan pukukopissa, kun vaihdoin vaatteita eli olin sen hetken pelkät alusvaatteet päällä. Ymmärrän siis tuskasi.
.
Olen normaalipainoinen, mutta jotenkin pötkylämäinen. Vatsalihasjumppaa olen harkinnut, koska kapeampi vyötärö olisi kiva. Tuskin vaan pelkät jumpat auttaa. Laihduttaminen tuntuisi typerältä, koska oikeasti en oo läski...
T: Ihmismakkara