Peruisitko juhlat, jos puolet vieraista estyy tulemasta?
Minulla on viikonloppuna syntymäpäivät, jonne kutsuin n. 10 vierasta. Vain kaksi on kertonut pääsevänsä koko ajaksi ja pari on sanonut tulevansa ehkä vähäksi aikaa. Loput eivät ole vastanneet tai sitten vastanneet ympäripyöreästi "katsellaan", jonka tulkitsen eiksi.
Monella on viikonloppuna töitä, joten eivät pääse tulemaan, hyvät syyt oli kaikilla kutsuun vastanneilla. Voisin lykätä juhlia viikolla, mutta onhan se harmi, kun viikonlopuksi on luvassa hyvä sää ja mieskin sai päivän vapaaksi. Saattaisihan se olla sama homma ensiviikollakin. Onko tyhmää juhlia vain parin vieraan kanssa? En halua herättää sääliä sillä, että vieraita on niin vähän.
Kommentit (6)
Ei kannata siirtää, sama toistuu seuraavana viikonloppuna. Vieraiden varaan ei kannata laskea liikaa, aina löytyy jokin (teko)syy. Itse kutsun vieraita alunperinkin liikaa, koska jos kutsut 80 henkeä, paikalle tulee n.20.
En perunut, juhlittiin sitten pienemmällä porukalla. Peruin puolet tarjottavista.
En peruisi. Itse halusin pitää pienet juhlat. Kutsuimme 6 pariskuntaa, joista YKSI pääsi paikalle. Me oltiin järjestetty tuo viikonloppu itsellemme vapaaksi, muilla oli lapsenvahti ongelmia ja muita päällekkäisiä menoja. Juhlimme tämän yhden pariskunnan kanssa vähän eri tavalla mitä oli suunniteltu, mutta hauskaa oli.
Okei, eiköhän me pienessä porukassakin viihdytä. :)
Ap
Riippuu, minkä tyylisiä juhlia olit suunnitellut. Voi tulla tosi hauskatkin pirskeet pienellä porukalla kahvittelun tai viinin maistelun merkeissä. Voit vaikka hommata vähän parempia tarjottavia nyt, kun vieraita on vähemmän. Ei tule niin kalliiksi. :)