Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä? Huutiksesta...

Vierailija
03.08.2015 |

Eli lähetin n. kk sitten lahjakortin ostajalle ja hän väittää ettei ole sitä koskaan saanut. Nyt väittää minua huijariksi ja uhkaa rikosilmoituksella. Olen ollut yhteydessä postiin ja tehnyt katoamisilmoituksen. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lahkakortti arvokas? Itse lisään aina myynti-ilmoituksiini kohdan, jossa ilmoitan että en ole vastuussa postin tekemistä virheistä.. Ihan vaan kaiken varalta. Eipä tuolle tilanteelle mitään voi, kaksi vaihtoehtoa: joko maksat ostajan rahat takaisin (en itse näin tekisi) tai annat olla, saat neg.palautteen ostajalta ja luultavasti raivoamista sähköpostiin (älä provosoidu niistä).

Vierailija
2/7 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että poliiseja kiinnostaa vaikka ostaja tekisikin rikosilmotuksen. Voi ihan hyvin olla, että tyyppi kyllä sai lahjakortin. Ehkä hän käytti sen itse, ehkä myi eteenpäin, sitä ei voi tietää. Joka tapauksessa tässä on sana sanaa vastaan eikä kunnon todisteita kumpaakaan vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti oli 50€:n arvoinen.

Vierailija
4/7 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa sulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko hyväksyä sen, että se toinen menee poliisille tai vaihtoehtoisesti palauttaa rahat.

Itse olen tehnyt päätöksen, että kaikki yli 20 euron tuotteet lähetän pakettina, jolloin saan sen lähetystunnuksen ja näen, että onko mennyt perille. Jatkossa suosittelen sinulle samaa.

Vierailija
5/7 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia (ja kuinka paljon) palautteita ostajalla?

Vierailija
6/7 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellän. 1000 palautetta ja suurinosa positiivisia, mutta on myös neg. kauppoja, ettei ole suostunut maksamaan tuotteita/ saapunut paikalle, missä kauppa piti tehdä.

Vierailija
7/7 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme