Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muilla halut?

Vierailija
03.08.2015 |

Onko normaalia, että tyydyttää itseään ehkä noin viisi tai hieman enemmän kertoja päivässä? Olen siis nainen ja sinkku. Ei oikeastaan ole pidempiä suhteita vielä takana. En todellakaan laukea joka kerta, mutta aika pian vaan tekee mieli uudestaan.

Olen ymmärtänyt, että aika harvat harrastavat suhteessa seksiä joka päivä, mutta en oikein tiedä miten minulle sellainen riittäisi. Vai onko seksi sitten suhteessa jotenkin tyydyttävämpää, että ei niin pian uudestaan tarvitsekaan? Anteeksi nyt varmaan tyhmät kysymykset, mutta tämä asia vähän huolestuttaa ja vaivaa minua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO PROVOJA PIISAA!

Vierailija
2/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole provo ja kiitos asiallisille vastaajille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiikö siinä päivän aikana mitään muuta sitten enään tekemäänkään?? Mene salille purkamaan halujas ja hanki mies, joka hoitaa vajaukset pois.

Vierailija
4/10 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoraan kun sanon niin ei ole normaalia ollenkaan. Viisi kertaa aiheuttaa sen ettei elämässäsi tapahdu yhtään mitään ja et kyllä varmaan tuolla menolla saa edes hankittua sitä ensimmäistä pitkää suhdetta. Lähde ulos purkamaan paineita ihan muuhun kuin masturbointiin!

Vierailija
5/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä toi ainakin mun korvaan kuulostaa täysin normaalilta. Joillakin ihmisillä vaan on suurempi sukupuolivietti kun toisilla. Itsekin sinkku nuorimies ja omaan käteen turvauduttava usein koska halut on kovat. Toki mielummin sitä panisi vaikka joka päivä, mutta suhteeseen en halua. Joku vakikumppani olisi kyllä ihan huippu juttu. Kannattaa sunkin hommata seksikumppaniksi tai suhteeseen sellanen tyyppi joka on myös kyltymätön seksin suhteen.

Vierailija
6/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut vaihtelevat iän ja elämäntilanteen mukaan. Omasta mielestäni tuo viidesti päivässä on kyllä aika paljon, muutoin kuin johonkin tiettyyn ajanjaksoon liittyvänä kautena, mutta mitään "oikeaa" määrää ei siis ole olemassa. Huolestua pitää ainoastaan silloin, jos touhuilusi haittaa normaalia elämääsi tai aiheuttaa vaaraa itsellesi tai jollekulle muulle.

Vierailija
7/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa on aika sopiva tahti, harvemmin haluaa enempää ja jokapäiväisestä seksistä jo alkaa tulla limakalvoille kipeitä repeytymiä. N33

Vierailija
8/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Masturboinnilla ei vaan tule sitä täyttymyksen ja todellisen tyydytyksen tunnetta, vaikka saisi useamman orgasmin kerralla. Itse olen parisuhteessa, ja meillä pieni lapsi, joten mulla ei juurikaan ole omaa yksityistä aikaa tyydyttää tarpeitani, paitsi lapsen päiväunien ja iltaunien aikaan. Mies on meillä haluttomampi, joten aika usein joudun yksikseni puuhastelemaan. Mulla kova seksivietti, ja masturbointi vain vie pahinta himoa hetkellisesti pois.

Vierailija
9/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta viisi kertaa tai enemmän on kyllä todella paljon. Eikö tuo jo rajoita muuta elämää ja onko sinulla harrastuksia tai muita kiinnostuksen kohteita? Jos ei, ja kun asia sinua kerran vaivaa niin pystyisitköhän yrittää vähentämään? Tuollaiseenkin varmaan voi tottua ja sitten syntyy kierre jonkinlainen. Itse jossain vaiheessa teininä meni varmaan kaksi kertaa päivässä, mutta viisi tai enemmän on kyllä ihan eri juttu. kuulostaa vähän jo jonkinlaiselta riippuvuudelta ja et kyllä sellaista miestä tule löytämään, joka haluaisi tai pystyisi seksiin viisi kertaa joka päivä. Valitettavasti.

Vierailija
10/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä naurettavia provoja täällä piisaa. Höh hoijaa. No tietysti jos ei ole muuta elämää niin voihan sitä hinkata itseään päivät pitkät eihän siinä mitään mutta itselläni on kyllä muutakin tekemistä päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme