Oletko käynyt koskaan kusitestissä? Löytyikö mitään?
Kommentit (10)
Mene vaan pissa testauttamaan, kyllä tulehduksia voi löytiä ja verta jos on esim. kasvaimia virtsatiehyissä. Ihan asiallisesti voit mennä.
Yhdysvalloissa olevaa työharjoittelupaikkaa varten tehtiin huumetesti virtsasta. Lisäksi klamydia- ja tippuritestiä varten olen antanut virtsanäytteen - onneksi tuo testi tehdään nykyisin virtsasta, sillä joskus muinoin kun näyte otettiin virtsaputken suulta sain haavan näytteenottotikusta ja pissaaminen oli tuskallista melkein viikon.
Joo. Rutiinitarkastus gynellä, virtsatestistä selvisi virtsatietulehdus. Täysin oireeton, mulla ei ollut mitään vaivaa, eikä kipuja. Antibioottikuuri.
Olen käynyt kun lääkäri vihjaili nukahtamislääkkeen väärinkäyttöä. Suutuin siitä jonkin verran ja olin ihan sinnillä melkein kaksi vuotta käyttämättä. En tiennyt systeemiä niin kysyin näytteen ottajalta tuletko kanssani vessaan? En vaan katson kameralla toimituksen.
Siinä kulmassa missä se kamera oli niin vähänkö olisi voinut helposti huijata. Ei kuitenkaan ole tarvetta huijata. Pientä vaikeutta oli antaa näyte kun tietää että joku katsoo. Meillä oli lääkärin kanssa aika kiivas keskustelu kun pissin puhtaat. Inkutti ja mussutti kaikenlaista. Mä vain totesin että tiedän unen puutteen haitoista enemmän kuin haluat kokea. Ei silti kirjoittanut kuin vajaan reseptin.
Sanoin sille että sun mielestä siis riittää että harvakseltaan saa nukuttua. Vastaus oli ole hyvä ja poistu minulle on tulossa seuraava potilas. Lääkärit ovat hyvin herkkiä siitä kun niitä arvostelee.
Kyllä ja tulos positiivinen, raskaana.