Hyii! hirveä lihominen lomalla vahingossa :(
En edes syönyt kamalasti herkkuja, mut helpostihan sitä kertyy. Ei kyllä ollut sen arvoista! Nyt takaisin ruotuun! En meinaan kehtaa edes mennä minnekään tällaisena.
Vinkatkaa joku hyvä pikadieetti, jolla sais pahimmat läskit pois äkkiä niin et ois helppo sit jatkaa taas terveellisesti?
Kommentit (13)
Itsellä oli ihan sama. 10 viikon kesäloma on ihan liian pitkä aika. Onneksi ensi viikolla alkaa jumpat ja menen taas salille.
Kaivelin syksyn työvaatteita ja totesin saman: juuri ja juuri sain farkut jalkaani (toukokuussa oli vielä erinomaiset). Nyt niin kireät, etten kehtaa niillä töihin mennä. Onneksi on niin lämmintä, että hameella menee alkusyksy. Olen vakuuttunut, ettei tarvitse ostaa uusia housuja. -3kg, kiitos.
Hyvä, että kalliissa.
Oleellinen tieto.
Et ole lihonut, vaan turvonnut, lähtee viikossa.
Luulen, että olen lihonut pari kg plus nesteturvotusta. Vaakaa mulla ei ole, mutta vaatteista huomaa. Ap
Jos ensi viikolla juon runsaasti vettä ja syön kasviksia paljon, ja ananasta ja mansikkaa. Lähtis ne nesteet, tulis hyvä startti! Mutta miten pysyä kylläisenä, etten sorru? Ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:44"]
Jos ensi viikolla juon runsaasti vettä ja syön kasviksia paljon, ja ananasta ja mansikkaa. Lähtis ne nesteet, tulis hyvä startti! Mutta miten pysyä kylläisenä, etten sorru? Ap
[/quote]
Rasvaa syömällä pysyy kylläisenä, eikä ole mielitekoja.
Mulla varmin tapa saada turvotus pois on hiilarit minimiin, ja kylläisenä tosiaan pysyy rasvaa syömällä. Paljon kasviksia ja vettä, lisäksi kohtuudella lihaa/ kanaa/ kalaa, pähkinöitä, öljyä, kermaa jne. En ole kieltäytynyt mansikoista ym. marjoistakaan.
Yäääh, mulla kävi sama. Ällöttävää. Onneks huomenna on maanantai ja maanantaisin alkaa uusi elämä :)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:12"]
Yäääh, mulla kävi sama. Ällöttävää. Onneks huomenna on maanantai ja maanantaisin alkaa uusi elämä :)
[/quote]
Maanantaisin ei ala uusi elämä, vaan huomenna.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:12"]
[/quote]
Maanantaisin ei ala uusi elämä, vaan huomenna.
[/quote]
Kyllä se voi huomennakin alkaa. Pääasia että alkaa :) t. 8
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:42"]
Luulen, että olen lihonut pari kg plus nesteturvotusta. Vaakaa mulla ei ole, mutta vaatteista huomaa. Ap
[/quote]
Mä lihoin pari kiloa 3 vkon ulkomaanreissulla mutta ne lähti 4 päivässä pois. Pelkkää nestettä ja turvotusta. Ja kuitenkin herkuttelimme joka päivä. No worries!
Kiitos kannustuksesta! Kyllä me tästä saadaan linjat kuntoon taas pian, 8! :)
Kävin kalliissa lähimarketissa, ostin kukkakaalia, porkkanaa, ananasta, salaattia, kurkkua ja lihaa. Pähkinöitä on ja auringonkukansiemeniä! Suolaisen himoon chilifetaa ja aurinkokuivattua tomaattia. Miten olette kokeneet maitotuotteiden käytön, te jotka olette karsineet hiilarit?