Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki pikkumustat olisi pitänyt polttaa kun vuosituhat vaihtui

Vierailija
02.08.2015 |

Ei kai kukaan tyylitajuinen nainen käytä enää "pikkumustaa"? Joskus 90-luvulla vielä pikkumusta oli sellainen rätti jonka tyylitajutonkin pystyi kietaisemaan ylleen ja oli näin muka joku seksikkyyden huipentuma. Kaikilta naisilta löytyi kaapista pikkumusta, joka sitten puettiin kun oli jotkut pikkujoulut. Tänä päivänä se on yhtä tyylikäs ja seksikäs kuin muhkea permanentti ja olkatoppaukset.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumusta on minusta aina ollut vähän tätimäinen vaate.

Vierailija
2/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vasta ostin pikkumustan enää kertaa yli 10 vuoteen. Ihan sama onko tätimäinen vai ei, oonhan mäkin jo pian täti-iässä ja tätiydessäni näytin siinä hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös 80-luku oo muodissa ny? Eli kiharaa tukkaan ja toppaukset olkapäihi ;DD

Vierailija
4/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdypä pikkumustan taustaan, se on kaikkea muuta kuin 90-luvun tuotos. Pikkumusta juontaa juurensa 20-luvulle ja Coco Chanelin cocktailmekkoihin. Se on klassikko joka toki päivittyy ajan mukana.

Vierailija
5/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumustahan on täysin ajaton, jota voi käyttää arjessa ja juhlassa

Vierailija
6/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumusta nyt on välttämätön vaate, jos yhtään aikuisten työelämässä liikkuu. Cocktailtilaisuuksissa lyömätön. Minulla on monta.

Vierailija
7/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumustahan on kirjaimellisesti pieni, musta mekko. On niitä muitakin kuin se 80-luvun malli.

Vierailija
8/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla on monta, lyömähön luottovaate, joka ainakin minun kroppaani myös imartelee.

Vierailija
9/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se on just tuollainen helppo ratkaisu, jos ei ole tyylitajua, niin voi laittaa tuollaisen "klassikon". Säästyy kaikelta vaivalta. Sehän siitä just mauttoman tekeekin.

Vierailija
10/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pikkumustat voivat olla tosi hyvännäköisiä ja seksikkäitä, kunhan ovat sopivasti ihonmyötäisiä ja on kroppa kunnossa.

Vierailija
11/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:40"]

Niin, se on just tuollainen helppo ratkaisu, jos ei ole tyylitajua, niin voi laittaa tuollaisen "klassikon". Säästyy kaikelta vaivalta. Sehän siitä just mauttoman tekeekin.

[/quote]

Minkä sinä käsität pikkumustan mallina? Kun pikkumusta tarkoittaa yleisesti vain lyhyehköä mustaa mekkoa, malleja on lukemattomia. Nämä kaikki siis ovat mauttomia: https://www.google.fi/search?q=little+black+dress+classics&biw=1366&bih=629&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCMQsARqFQoTCMb9v7K0iscCFcT_LAod5e0Kcg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme