Miksi mies haluaa aina humalassa peppuseksiä?
Selvin päin sanoo ettei pidä eikä pidä sitä tärkeänä tai halua sitä.
Ahdistaa. Entinen mieheni raiskasi minut sillä tavoin monta kertaa ja nykyinen mieheni tietää sen.
Miksi? En uskalla kysyä.
Kommentit (47)
Ajatuksia? Tiedän että on eksänsä kanssa tätä harrastanut ja koen oloni kurjaksi :(
Tykkää siitä, eikä kehtaa pyytää selvinpäin. Puhukaa
Miksi tykkää? Mikä siinä viehättää? Ahdistaa ajatuksin ja mies-jos haluaa sellaista. Muuten olen vapaamielinen mutta tämä on vaikea.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:50"]
Miksi tykkää? Mikä siinä viehättää? Ahdistaa ajatuksin ja mies-jos haluaa sellaista. Muuten olen vapaamielinen mutta tämä on vaikea.
[/quote]No miksi nyt ihmiset tykkää eri asioista? Olethan tehnyt selväksi, ettet halua? Eikai hän voi ajatuksiasi lukea..
Tietääkö miehesi että sinut on perseraikskattu? Jos tietää mies on tosi törkeä ehdottaessaan persepanoa kanssasi.
Tulee mieleen olisiko mies hieman bi jos peräreikä kiinnostaa kännissä, silloin estot haihtuu ja ihminen on rehellisimmillään.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:52"]Tietääkö miehesi että sinut on perseraikskattu? Jos tietää mies on tosi törkeä ehdottaessaan persepanoa kanssasi.
Tulee mieleen olisiko mies hieman bi jos peräreikä kiinnostaa kännissä, silloin estot haihtuu ja ihminen on rehellisimmillään.
[/quote]
Käytät todella karkeaa kieltä. Tiedätkö miten paljon tuollainen raiskaus sattui? Ap
Olen kertonut tapauksesta. Silti ahdistaa. Haluaako mies jotain mitä en pysty antamaan. Ja miksi.
Kai teit rikosilmoituksen raiskauksesta? Miksi edes olet tuollaisten miesten kanssa? Nyt vähän itsekunnioitusta ja jätät tuollaisen piilohomon. Älä tee mitään mitä et itse halua, naisen tehtävä ei ole alistua seksissä -kään.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:52"]
Tietääkö miehesi että sinut on perseraikskattu? Jos tietää mies on tosi törkeä ehdottaessaan persepanoa kanssasi.
[/quote]Ooks mäkin bi, kun tykkään ja olen nainen?
Entäpä jos tarttuisit rohkeasti härkää sarvista: Ostakaa hyvää liukuvoidetta ja ruvetkaa kokeilemaan ja harjoittelemaan ihanaa, nautinnollista anaaliseksiä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:52"]Tietääkö miehesi että sinut on perseraikskattu? Jos tietää mies on tosi törkeä ehdottaessaan persepanoa kanssasi. Tulee mieleen olisiko mies hieman bi jos peräreikä kiinnostaa kännissä, silloin estot haihtuu ja ihminen on rehellisimmillään. [/quote] Käytät todella karkeaa kieltä. Tiedätkö miten paljon tuollainen raiskaus sattui? Ap
[/quote]
Vähättelikö kirjoittaja kokemustasi? Miten sanavalinta vaikuttaa tähän?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:52"]
[/quote]
Eikö raiskauksen kokeneelle saa siis ehdottaa yhdyntää koskaan?
Se on varmaan siksi, että pienessä humalassa miehen sulkijalihakset rentoutuu ja hän pystyy ottamaan peppuunsa helpommin :) Mikset voisi vaikka straponilla naida miestäsi, jos peppuseksiä niin kovin haluaa?
Mies voi tosiaankin tykätä siitä, eikä muuten kehtaa pyytää. Jos on tietoinen kokemastasi raiskauksesta, niin saattaa surra kovastikin asiaa ja olla vihainen tekijälle siitä, että sinua on vahingoitettu tuolla tavalla ja tavallaan viety mahdollisuus mukavasta jutusta nauttimiseen. Ehkä mies elättelee toivoa, että voisi auttaa sinua pääsemään asiasta yli, jos kokeilisitte peppujuttuja yhdessä, sinun tahtiisi ja "rakastavasti". Kenties hän haaveilee, että tykästyisitkin peppujuttuihin juuri hänen kanssaan ja hänen onnistuisi "parantaa" sinut traumastasi? Asia saattaa nousta pinnalle vain humalassa esim. siksi, että miehelläsi on ehkä avuton, turhautunut ja itsekkäiden pepputoiveidensa takia syyllinenkin olo (kun olet joutunut kokemaan kauheita, ja hän silti toivoisi tätä sinulle arkaa asiaa "vain omien himojensa tähden").
Miehiä on monenlaisia ja tunnet itse miehesi parhaiten. Yrittäkää jutella asiasta selvinpäin? Asia on arka ja kipeitä fiiliksiä on varmasti molemmilla - sinulla, josta tuntuu, ettet tällaiseen kykene (koskaan/vielä?) ja miehelläsi, joka taiteilee sinuun kohdistuvan suojelunhalun ja omien seksitoiveidensa välissä. Luottakaa toisiinne ja puhukaa tunteistanne. Toivottavasti asia selviää!
Humalassa estot haihtuu ja takaapäin naidessa mies näkee kuinka peppureikäsi keikkuu siinä houkuttelevasti. So simple.
Estot poistui ja sisäinen homoraiskaaja saa yliotteen.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:56"]
Olen kertonut tapauksesta. Silti ahdistaa. Haluaako mies jotain mitä en pysty antamaan. Ja miksi.
[/quote]
Mitä jos kysyisit asiaa ihan mieheltä itseltään, palstalaisista suurin osa tuskin omistaa kristallipalloa tai pystyy katsomaan asian sulle korteista...
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:52"]Tietääkö miehesi että sinut on perseraikskattu? Jos tietää mies on tosi törkeä ehdottaessaan persepanoa kanssasi. Tulee mieleen olisiko mies hieman bi jos peräreikä kiinnostaa kännissä, silloin estot haihtuu ja ihminen on rehellisimmillään. [/quote] Käytät todella karkeaa kieltä. Tiedätkö miten paljon tuollainen raiskaus sattui? Ap
[/quote]
Melkoisen ahdasmielinen ajatusmaailma sinulla, varmaan yksi syy miksi mies ei selvinpäin halua tai ehdota sinulle anaaliseksiä...
[/quote]
No mikä muu tuo sitten on kuin perseraiskaus? Varmaan sattui joo, mutta ap voisi lakata vikisemästä joutavista.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:59"]Kai teit rikosilmoituksen raiskauksesta? Miksi edes olet tuollaisten miesten kanssa? Nyt vähän itsekunnioitusta ja jätät tuollaisen piilohomon. Älä tee mitään mitä et itse halua, naisen tehtävä ei ole alistua seksissä -kään.
[/quote]
Ai miksi olen "tuollaisen miehen" kanssa? Hän ei kertonut minulle etukäteen että hei, tulen raiskaaman sinut vähän myöhemmin. Ehti 2 kertaa raiskata ennen kuin pääsin pois. En tehnyt ilmoitusta shokin ha häpeän vuoksi. Osa häpeää aiheutuu juuri tuollaisista kommenteista että miksi sä olet sellaisten kanssa, mitäs lähdit, mitäs olit. En voinut tietää.
Olen tämän asian suhteen tiukanpipoinen. En kuitenkaan ole koskaan suuttunut miehelle ja suhtautunut aina hienotunteisesti. Häiritsee se etten pysty edes kompromissin kautta toteuttamaan miehen toivetta.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:43"]Selvin päin sanoo ettei pidä eikä pidä sitä tärkeänä tai halua sitä.
Ahdistaa. Entinen mieheni raiskasi minut sillä tavoin monta kertaa ja nykyinen mieheni tietää sen.
Miksi? En uskalla kysyä.
[/quote]ehkä hän humalassa on vapautuneempi ja muistaa huonon väljän pillusi ja porautuu suoleesi juuri pillusi isouden takia..näin sen täytyy olla