Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noita-akka äiti!

Vierailija
05.03.2022 |

Onko muilla kokemuksia. Oma äitini on ollut ja on minua kohtaan ollut koko elämäni ajan kuin paha äitipuoli. Teot ja puheet hyvin ristiriitaisia ja yrittänyt sitten myöhemmällä iällä hyvittää tätä uskottelemalla miten paljon mukamas rakastaa, vaan taitaa olla liian myöhäistä että sen uskoisin tai hyväksyisin.

Kaikki tämä aikaisempi rakastamattomuus näkyi mm. epäoikeudenmukaisuutena verrattuna muihin sisariin, itkettämisenäni, raivostuttamisenani, suututtamisenani jne henkistä väkivaltaa aikuisen taholta, osoitteluna ja syyttelynä vaikka kuten tiedettyä lapsien yleensä oireilevan jos joku asia on huonosti käytöksellään jnejne.

Kyllähän se vaatteet pesi ja ruoat laittoi pöytään, muttei mitään muuta sen lisäksi. Ei varsinkaan muistu mieleen mitään äitin antamia elämän viisauksia, joita olisi jaellut, ainakaan minulle. Muille ehkä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Äitini on noita-akka. Siksi on hyvä pitää etäisyyttä tarpeeksi. Puhelin on kätevä väline. Ja hänellä on sukulaisia ja kavereita joiden kanssa menee.

Vierailija
2/6 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut ja aikaisemmin kommentoinut saman asian, mutta kertaus on opintojen äiti. Elikkäs olen huomannut ,että monien miesten ongelmat usein johtuvat äiti suhteesta, jossa yleensä äiti ollut kelvoton ja epäkypsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän vain laittaa ihmetyttämään sitä, mikä niissä suominaisissa on vialla kun ei osaa lapsia kasvattaa? Ja tämä taas näkyy heti miesten ihmissuhde ongelmissa suoraan... Vaan mitäpä se naisia liikuttaa kun laittaa vaan lapset yhteiskunnan holhottavaksi niin ei tarvi itte asiaa murehtia. Vaan enpä usko että ovat asiaa edes ajatelleet, sillä jollakin olisi voinut olla empatiaakin.

Luonnostaan mahdollisesti ja ymmärtämättään eivät osaa lapsia kasvattaa, siis parempi hankkia älykkäämpi vaimo ja lasten äiti itelleen.

Vierailija
4/6 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden joka lentelee Helsingin yössä luudan kanssa.

Vierailija
5/6 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuosta kokemusta. Kylmä äiti on pahinta mitä lapsi tahtomattaan voi saada osakseen, tietysti myös etäinen ja kylmä isä. Äitinä oleminen on niin kokonaisvaltainen asia, ettei siihen riitä pelkästään ruoka ja vaatehuolto. Omaan äitiini pidän tietoisesti vähän väljempää väliä, puhun kyllä ja voin käydä, mutta ei hän minun sydänystävä tai suojelemisen arvoinen ole, ei sitä vanhemmiten saa nuorempana tehtyjä juttuja tekemättömiksi saati anteeksi. Ei koskaan!

Vierailija
6/6 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuosta kokemusta. Kylmä äiti on pahinta mitä lapsi tahtomattaan voi saada osakseen, tietysti myös etäinen ja kylmä isä. Äitinä oleminen on niin kokonaisvaltainen asia, ettei siihen riitä pelkästään ruoka ja vaatehuolto. Omaan äitiini pidän tietoisesti vähän väljempää väliä, puhun kyllä ja voin käydä, mutta ei hän minun sydänystävä tai suojelemisen arvoinen ole, ei sitä vanhemmiten saa nuorempana tehtyjä juttuja tekemättömiksi saati anteeksi. Ei koskaan!

Tuntuu että minulla on suojelu ihmisiin, vaikka olisi pahis ja sukulaiseen. Joskaan en olisi tiiviisti yhteydessä kasvokkain, jos toinen raivoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan