Jeesus että olkapääkipu vie järjen.
Tekisi mieli purra koko saakelin käsi pois ja kiljua perään.
Ja lääkärikään ei osannut sanoa kauan tätä pitää kestää🤬🤬🤬🤬
Kommentit (12)
Voi ei :( Eihän sitä taida tosiaan kukaan pystyä ennustamaan miten ne kivut elää. Sympatiat kuitenkin täältä, kipukroonikko olen itsekin.
Tee kaikki voitava (lääkkeet, kylmä, jne) ja sitten vaan yritä huijata ajatukset pois kivuista. Itse katson esim. youtubesta jotain kohelteluvideoita mille saa nauraa. Jokainen pieni hetki kun ajatukset on pois kivuista on hengähdystaukoa sun hermostolle. Tsemppiä!
Mulla on tulehdus tossa kädessä. Lääkärin määräämät pipanat ei nyt auta.
Annahan sen sitten kunnolla parantua ja ota toipumisen jälkeinenkin aika iisisti. Itse en älynnyt tätä ja nyt kivut on krooniset kun se parantuminen ei koskaan saanut mahdollisuutta. Tenniskyynärpää mulla siis.
Fyssarille tai akupunktioon, ne auttaa!
Tee asialle jotain ettei tartte valittaa. Särkylääkettä, aika lääkärille.
Mä olen niin kyllästynyt vaivoistaan valittaviin ihmisiin. Osa kerää selkeästi sillä huomiota itselleen. Pari tuttua valittaa aina polvivaivoistaan. Joskus tekis mieli sanoa, että pitäiskö hankkiutua eroon tuosta viidenkymmenen kilon ylipainosta.
Jäätynyt olkapää? Uudet kipulääkkeet, kortisonipistos, fyssarin opettamat kuntoutusliikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Tee asialle jotain ettei tartte valittaa. Särkylääkettä, aika lääkärille.
Mä olen niin kyllästynyt vaivoistaan valittaviin ihmisiin. Osa kerää selkeästi sillä huomiota itselleen. Pari tuttua valittaa aina polvivaivoistaan. Joskus tekis mieli sanoa, että pitäiskö hankkiutua eroon tuosta viidenkymmenen kilon ylipainosta.
Jos olisit lukenut muutakin kuin otsikon olisi sinulle selvinnyt että lääkärillä on käyty.
Vierailija kirjoitti:
Fyssarille heti.
Mulla paheni jäätynyt olkapää, kun tulehduksessa laitettiin fyssarille. Mentiin täysin ojasta allikkoon ja fysioterapiasta alkoivat täysin sietämättömät kiputilat ja hermosäryt. Harkitsen hoitovirheilmotuksen tekemistä.
Kokeile vitamiineja, magnesium, korkea kova vaahtomuovityyny joka suoristaa niskan ja hartiat tms. Onko antibiootille tarve vai tulehduskipulääke, entä voide. Mene ensiapuun aikatilauksella tai yksityiselle kuvannukseen/labraan, jos on tosi paha ettei voi enää olla. Liike voi pahentaa, korkeintaan oikea liike taaksepäin venyttäen varovasti, silloin kun on jo parempi.
Mikä siinä on siis? Itsellä kanssa olkapäät vaivaa vähän väliä, välillä itku pääsee kun niin sattuu.