Onko mun turha mennä enää maanantaina ulisemaan s-markettiin?
kun nyt huomasin kuitista että kassa oli napannut pastakastike purkista hinnan kahteen kertaan?vai annanko olla?mielellään hakisin kyllä vaikka toisen purkin kerran sen maksoin ja kauppa on naapurissa mutta pitääkö mun jotenkin todistaa että niitä oli vaan yksi?auttakaa.
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:50"]
kun nyt huomasin kuitista että kassa oli napannut pastakastike purkista hinnan kahteen kertaan?vai annanko olla?mielellään hakisin kyllä vaikka toisen purkin kerran sen maksoin ja kauppa on naapurissa mutta pitääkö mun jotenkin todistaa että niitä oli vaan yksi?auttakaa.
[/quote]
Miksi et mene huomenna sinne?
Menet vaan käymään maanantaina ja kerrot kuinka oli käynyt. Kyllä he hyvittävät tai varmasti antavat sinun hakea toisen purkin.
En mä enää kehtais ulisemaata jälkeenpäin, kyllä se moka pitää bongata kassalla tai sitten antaa olla. Etenkin kun kyse ei ollut kalliista tuotteesta.
Tietty jos velottaisi kahdesta telkkarista, niin sitten saattaisin sanoa myöhemminkin.
Moon laiska näissä valitusasioissa.
Kannattaa mennä mutta ei kannata ulista, selität asian ihan rauhassa ja tasaisin äänenpainoin :)
Munkin mielestä kannattaa sanoa ns. ohimennen, eli ei alkaa valittamaan, mutta kassalla sanoa että viimeksi kun olit niin oli käyny tällee.. En ehkä alkaisi vaatimaan sen enempää tarkistusta, mutta niin että tällanen tieto menis sinne kauppaan että virhe on tapahtunut...
Se mua ihmetyttää, kun eräässä pienessä kaupassa, ostin siideriä ja erikoisyrttisuolaa, niin jälkikäteen katsoin että kuitissa oli kolmen euron kananmunat?? En todellakaan ostanut munia, enkä ymmärrä miten ne on voinut vahingossa mennä koneelle... Jos olisin kyseisessä kaupungissa nyt, kävisin sanomassa, mutta olen nyt 300 km päässä, niin ehkei ole vaivan arvoista :D
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:06"]Munkin mielestä kannattaa sanoa ns. ohimennen, eli ei alkaa valittamaan, mutta kassalla sanoa että viimeksi kun olit niin oli käyny tällee.. En ehkä alkaisi vaatimaan sen enempää tarkistusta, mutta niin että tällanen tieto menis sinne kauppaan että virhe on tapahtunut...
Se mua ihmetyttää, kun eräässä pienessä kaupassa, ostin siideriä ja erikoisyrttisuolaa, niin jälkikäteen katsoin että kuitissa oli kolmen euron kananmunat?? En todellakaan ostanut munia, enkä ymmärrä miten ne on voinut vahingossa mennä koneelle... Jos olisin kyseisessä kaupungissa nyt, kävisin sanomassa, mutta olen nyt 300 km päässä, niin ehkei ole vaivan arvoista :D
[/quote]
niillä on varmaan ollu joku pikakoodi niille munille minkä kassa on vahingossa lyönny sun kuitille.
Laitat sähköpostilla palautetta nyt heti ja pyydät vastauksen tai neuvoa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:19"]Laitat sähköpostilla palautetta nyt heti ja pyydät vastauksen tai neuvoa.
[/quote]
oliko tää vitsi?jostain pastapurkista.
Tietysti menet sinne ja sanot mitä on tapahtunut. Ei siis tarvitse ulisemalla selittää. Varmasti korvaavat ongelmitta.
Joo ihan asiallisesti kun sanot niin korvaavat kyllä ihan sen kummempia kyselemättä. Mut jos olet töykeä tai muuten negatiivinen niin tulee vaan paha mieli kummallekin.
Ei muuta kuin rohkeasti huomenna kauppaan kertomaan tilanne. Kuitti tietysti mukaan. Eivät varmaan kaupassa ajattele että tuo yrittää saada varastettua pastapurkin. Koska olisi aivan liian monimutkainen juoni. :DD
Kyllä mun nähdäkseni jos kauppa on yhtään asiakaspalveluhenkinen, niin antavat sinulle sen toisen maksamasi purkin tai hyvittävät hinnan. Olettaen, että et jatkuvasti käy ko. kaupassa valittamassa jostain, jolloin ehkä voisivat tulkita, että kyseessä on vain alennusten kalastelu.
Nyt jokainen rupeaa ostelemaan tavaroita tuplana ja seuraavana päivänä valittamaan. Minun mielestä on asiakkaan velvollisuus tarkastaa kuitti ostosten jälkeen.
Tottakai voit mennä kauppaan myöhemminkin asian takia. Ota kuitti mukaan. Nappaa hihasta elintarvikepuolen myyjää, olen varma että hyvittävät hinnan sinulle tai saat toisen purkin mukaasi.
Minä ostin saavin Prismasta. Ostin paljon muutakin, joten en huomannut, että saavi oli veloitettu kahteen kertaan.
Menin seuraavana päivänä kuitin kanssa liikkeen infoon ja selitin tapahtuneen. Info otti yhteyttä osastolle, jossa myytiin saaveja ja sain rahat takaisin.
Tämähän on hyvä kikka. Pitää vaan vaihdella kauppaa, niin ei jää naama muistiin :)
Ei tarvitse, kerrot vaan rehellisesti miten tilanne meni. Jos eivät millään usko niin käske laskea purkkinsa hyllystä. Kyllähän niiden pitäisi tietää montako purkkia siellä on ja puuttuuko joku tai onko puuttumatta.