Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko häihin laittaa kukkaseppeleen?

Vierailija
01.08.2015 |

Semmoinen pantakampaus on nykyään yleistynyt, missä rullataan hiukset niskaan "nutturalle". Kehtaako vieraana laittaa häihin hiukset sellaisella kukallisella pannalla/seppeleellä? Vai viekö kukat hiuksissa huomiota morsiamelta..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika siinä ja siinä. Onko tuttu morsian? Voitko kysyä suoraan?

Vierailija
2/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku läheinen kaveri laittaisi hiukset niin, olisi se ok. Joltain vieraammalta vieraalta en tykkäisi siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä, muovikukat on niin ihania useimpien ihmisten mielestä. Ja vielä seppele neitsyttyyliin! Oh la laa.

Vierailija
4/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilet itsekin, niin olisiko kuitenkin parasta olla laittamatta? Ei itsessään etikettivirhe.

Vierailija
5/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin tuttu koko pariskunta, ovat avopuolison sukulaisia, eli en pääse morsiamen kanssa juttelemaan asiasta. Ostin sen pannan ninjasta. Siellä myytiin sellaisia hiuspantoja, jossa oli tosi isoja värikkäitä ja näyttäviä kukkia, itse ostin pannan jossa on pieniä kukkia ja yhtä väriä. Se tukkatyyli on nyt niin kiva ja kesäinen, että tekisi mieli laittaa, mutta mietin, että onko kukkaseppeleet perinteisesti jokin morsiamen juttu.

Vierailija
6/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:07"]Ei ole kovin tuttu koko pariskunta, ovat avopuolison sukulaisia, eli en pääse morsiamen kanssa juttelemaan asiasta. Ostin sen pannan ninjasta. Siellä myytiin sellaisia hiuspantoja, jossa oli tosi isoja värikkäitä ja näyttäviä kukkia, itse ostin pannan jossa on pieniä kukkia ja yhtä väriä. Se tukkatyyli on nyt niin kiva ja kesäinen, että tekisi mieli laittaa, mutta mietin, että onko kukkaseppeleet perinteisesti jokin morsiamen juttu.
[/quote]

Missä häät? Oletko tulossa meidän häihin? ;)

Vierailija
7/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, miksei voisi :-D

Vierailija
8/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamella voi olla kukista tehty seppele päässään, joten se voisi olla hieman kiusallista. Tosin kukat varmaan (?) siinä tapauksessa aitoja ja ehkä näyttävämpiä kuin sinun pannassasi? En ehkä laittaisi jos epäilyttää. Ei mene kummankaan päivä ainakaan pilalle. :)

Vierailija
9/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta on todella nuori, eikä heillä ole lapsia, niin en usko tämän morsiamen lukevan vauva.fi-foorumia, mutta paljastetaan nyt sen verran, että häät ovat huomenna :) tämä asiahan herättää hyviä ajatuksia! :)

Vierailija
10/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistelen, että jossain vanhassa suomenkielisessä kappaleessa lauletaan että morsian saa hiuksiinsa kukkaseppeleen ja mun vähäinen hääetiketti tietämys + kappaleen sanat saa mut epäilemään, että onko kukka seppele etiketin vastaista, kuten valkoinen mekko olisi. :D

Vierailija
11/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkaseppeleet sopivat mielestäni häissä parhaiten morsiusneidoille ja lapsille. En itse laittaisi. Ehkä löydät pian koristeellesi muun tilaisuuden käyttää sitä? :)

Vierailija
12/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina häät?

Vierailija
13/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovit varmaan joukkoon jos on kukkaistyttöjä :D

Vierailija
14/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu nyt on sunnuntaina häät. Tässä vielä kuva siitä pannasta https://www.ninja.fi/korut/hiuskorut/kukkapanta-p-14027.html?nosto=nosto-productcategory-2

Vierailija
15/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kai nähnyt ikinä morsiamella seppelettä päässä, ei ovin suosittu hiuskoriste ainakaan aidoista kukista. Morsiamilla on kohtuu usein joku pieni kukkaviehe nutturassa tms.

Ellet pukeudu pitkään valkoiseen pukuun, nin ei kukaan luule sua morsiameksi Ninjsn kukkakoristein vuoksi.

Päähän vaan. Morsiusparille on vain kunniaksi jos vierastin ovat parhaimmillaan.

Vierailija
16/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen panta sopii festareille, ei häihin.

Vierailija
17/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huoletti enimmäkseen tuo etikettipuoli ja siihen sain vastauksen + rutkasti muita hyviä ajatuksia. Uskon, että morsian kampauksineen on todella kaunis huomenna ja kerta kyseessä ei ole etikettivirhekään, niin nyt ei enää huoleta, etteikö somistetta voisi ottaa käyttöön. Kiitos ajasta ja ajatuksista kaikille! :)

Vierailija
18/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huoletti enimmäkseen tuo etikettipuoli ja siihen sain vastauksen + rutkasti muita hyviä ajatuksia. Uskon, että morsian kampauksineen on todella kaunis huomenna ja kerta kyseessä ei ole etikettivirhekään, niin nyt ei enää huoleta, etteikö somistetta voisi ottaa käyttöön. Kiitos ajasta ja ajatuksista kaikille! :)

Vierailija
19/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:23"]

Sunnuntaina häät?

[/quote]Olen ollut sunnuntaihäissä. Kuten myös torstaina sekä perjantaina, eivät ne aina lauantaina ole. T: ei AP

Vierailija
20/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun mielestä voi :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme