Kalanmaksaöljy hiustenhoidossa
Olen lueskellut niksejä hiustenhoitoon ja monessa paikassa on mainittu öljyt ja eritoten kalanmaksaöljy. Rohkaistuin kokeilemaan tänään saunaan mennessä kalanmaksaöljyä, jossa on sitruunan maku. Hiukset jäivät tosi rasvaisiksi etenkin päänahasta ja haju on voimakas, ei sitruunainen vaan ihan silkka mädäntynyt kala. Onko tämä normaalia alussa? Pakko saada blondatut hiukset kuntoon.
Kommentit (7)
En ole itse kokeillut mutta mulla on mielikuva että avocadomössö ois hiuksille hyvä luonnonhoitokeino. Banaani myös.
Suuhun, öljyä laitetaan suuhun ja niellään. :)
Ei kai kukaan laita kalanmaksaöljyä tukkaan?
Se on normaalia niin kauan kun käytät sitä hiuksissasi, ikävä kyllä.
Ota se kalanmaksaöljy sisäisesti, auttaa ja toimii sillkäkin tavalla hiusten kuntoa parantavasti.
Ulkoisesti voisit kokeilla vaikka kookosöljyä hiuksiin. Siinäkin on voimakas haju joka luultavasti jää mutta kookos on kuitenkin eri asia kuin mädäntynyt kala :)
kannattaisikohan sinun käyttää ihan hiuksille tarkoitettua naamiota? Tai vaikka apteekin perusrasvaa, se voisi olla tehokas ja turvallinen.
Kananmunaa voisit myös kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan laita kalanmaksaöljyä tukkaan?
Päivän parhaat naurut..:D
Kampaamoissa myytävät laadukkaat hiusöljyt voisivat myös olla sinulle hyviä. Mutta nimenomaan laadukkaat, ei mitkä tahansa.