Suomen täydelliset venäläisnaiset - kuka on toi teini?
Siis noissa mainosten lopussa oikeella on joku tummatukkanen, tosi nuoren näkönen (ainaki muihin verrattuna) nainen, kuka se on? Pistää vaan silmään, ku muiden botox-bimbojen seassa teinikin heittelemässä seteleitä kuolaavien miesten päälle. Kuka se nainen on?
Kommentit (6)
Se ei ees näytä yhtään venäläiseltä. Ei oo kasvoiltaan sellanen slaavilainen.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:08"]Se ei ees näytä yhtään venäläiseltä. Ei oo kasvoiltaan sellanen slaavilainen.
[/quote]
No ei, mut jos toinen vanhempi on suomalainen, ni eihän piirteet aina kovin vahvoja ole.
Btw miksi alapeukut?
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:27"]http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/he_ovat_luksuselamaa_elavat_suomen_taydelliset_venalaisnaiset
[/quote]
Kiitos linkistä :) !
Ap
Voi luoja. Onko sinulla yleensäkin tapana kuvitella, että naama kertoo kaiken? Olen minäkin ulkonäöltäni teini, mutta se ei tee _minusta_ teiniä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:39"]Voi luoja. Onko sinulla yleensäkin tapana kuvitella, että naama kertoo kaiken? Olen minäkin ulkonäöltäni teini, mutta se ei tee _minusta_ teiniä.
[/quote]
Itsekin olen 20v ja naamaltani (ainakin omasta mielestäni) todella teini. Vaan kun toisilla on ryppyjä ja no, muutenkin nyt vaan näkee, että lähempänä on neljääkymppiä kun kahtakymppiä...
Ap